عرضه محصولات تولیدی روستاییان در نمایشگاه «روستا آباد»

تهران- ایرنا- نمایشگاه روستا آباد با عرضه محصولات یک‌هزار تولیدکننده روستایی از ۱۲ تا ۱۸ مهر در مصلای تهران برپا می‌شود.

به گزارش ایرنا، همزمان با روز «روستا و عشایر» این نمایشگاه توسط معاونت توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر ریاست جمهوری برای شناساندن بازار روستاییان و عشایر کشور به عموم مردم و رونق تولید برپا می شود.

برپایی بیش از یک‌هزار غرفه عرضه محصولات روستایی و عشایری، برپایی ۵۰ غرفه ویژه مجموعه‌های مردمی و جهادی فعال در حوزه اشتغال روستایی، اجرای مراسمات آیینی و محلی، اجرای بازی های بومی محلی و ویژه برنامه های ورزشی محلی، معرفی قومیت ها، برپایی نمایشگاه عکس و اکران فیلم مرتبط با روز روستا در محل نمایشگاه و برگزاری جشن های آیینی روستاییان از مهمترین بخش های این نمایشگاه است.

یکی دیگر از بخش های این نمایشگاه شناسایی و معرفی ۱۰۰ روستای نمونه و تولیدات آنها، حضور کارشناسان روستایی و عشایری، شناسایی طرح‌های صنعتی، تولیدی و عمرانی در روستاها و رسیدگی به دغدغه ها و رفع موانع تولید در روستاهاست.

همچنین در این نمایشگاه جشنواره مجازی عکاسی و پویش «روستای من» ویژه کودکان برگزار می شود.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه عرضه محصولات روستایی می توانند از ۱۲ تا ۱۸ مهرماه و ساعت ۱۰ تا 20 و 30 دقیقه به مصلای تهران مراجعه کنند.

«سید امیرحسین مدنی» معاون توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر ریاست جمهوری ضمن تشریح جزییات این نمایشگاه امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران از پوستر این نمایشگاه رونمایی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha