۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۱
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85244583
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از هشت هزار حادثه در حوزه آب استان زنجان ثبت شد

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان از ثبت بیش از هشت هزار فقره حادثه آب در استان طی ۶ ماهه نخست امسال خبر داد.

علیرضا جزءقاسمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشترین تعداد حوادث این حوزه به تفکیک نوع، مربوط به حوادث انشعابات، شبکه توزیع و خطوط انتقال بود.

وی با اشاره به حوادث فاضلاب استان، یادآور شد: تعداد کل حوادث فاضلاب در نیمه نخست امسال ۴۱۲ فقره بود که بیشترین این حوادث به ترتیب در شهرهای زنجان، ابهر و دندی رخ داد.

جزءقاسمی با بیان اینکه مرکز ارتباط با مشتریان این شرکت در نیمه نخست سال جاری بیش از ۱۹۲ هزار تماس مشترکین استان زنجان را پاسخگویی و رسیدگی کرده است، اظهار داشت: از این تعداد تماس، بیش از ۵۳ هزار مورد به صورت مستقیم و توسط کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان پاسخ داده شده است.

وی بیشترین دلیل تماس با مرکز ارتباط با مشتریان آبفای زنجان را به ترتیب ارتباط با سامانه گویا، اعلام شکستگی و دریافت خدمات امور مشترکین اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به نوسان فشار شبکه در روزهای گرم سال که سبب افزایش آمار حوادث در تابستان می شود، گفت: بیشترین حوادث آب شهر زنجان به ترتیب در ماه های شهریور، مرداد و تیر بوده که در شهرهای زنجان، ابهر و خرمدره به وقوع پیوسته است.

وی تعداد حوادث و اتفاقات آب شهر زنجان در نیمه نخست امسال را نیز سه هزار و ۶۸ فقره اعلام کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha