۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۰
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85244629
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۶ واحد متخلف در کالاهای اساسی قزوین شناسایی شد

قزوین - ایرنا - سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی قزوین از شناسایی ۱۶ واحد متخلف در صنف کالاهای اساسی این استان طی مدت ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

جمشید خدایاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: واحدهای متخلف یاد شده شامل ۲ واحد عرضه شکر، سه واحد مرغ فروشی، سه واحد عرضه تخم مرغ و هشت واحد نانوایی بودند.

وی اضافه کرد:‌ شناسایی واحدهای متخلف در طول بازرسی از ۶۰ واحد صنفی صورت گرفت و عمده تخلف آنها نیز گرانفروشی و کم فروشی بود.

خدایاری با بیان اینکه پرونده واحدهای متخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است، یادآور شد: بازرسان این سازمان به همراه نیروهای بسیج اصناف ضمن بازدید منظم از واحدهای صنفی سطح شهر، بر روند توزیع و قیمت کالاهای کشاورزی نظارت دارند.

این مسوول بیان کرد: صاحبان واحدهای صنفی و فروشگاه ها بایستی اجناس خود را با قیمت درج شده بر روی بسته بندی کالا به مردم عرضه کنند و شهروندان نیز هنگام خرید به قیمت های درج شده برروی کالاها، تاریخ تولید و انقضا آن توجه کنند.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطر نشان کرد: شهروندان قزوینی همچنین می‌توانند در راستای نظارت همگانی و برخورد با متخلفان در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha