۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۱
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85244720
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگاه قضایی با مرتکبین جرایم خشن برخورد کند

سنندج- ایرنا- رئیس کل دادگستری کردستان بر برخورد قاطع دستگاه قضایی استان با مرتکبین جرایم خشن و اخلال کنندگان نظم و امنیت در استان تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید حسین حسینی در چارچوب بازدیدهای خود از حوزه های قضایی استان کردستان، روز یکشنبه در دادگستری بانه حضور یافت و در جریان مسائل و مشکلات این حوزه قضایی قرار گرفت .

وی در دیدار با رئیس دادگستری، دادستان، قضات و کارکنان اداری دادگستری بانه، با تبریک ایام هفته وحدت، اظهار کرد: رفتار پیامبر اکرم(ص) باید به تمام معنا سرمشق و الگوی ما مسلمانان باشد و پیش فرض ذهنی تمام کارکنان دستگاه قضایی استان، کمک به مردم و ارباب رجوع باشد.

رئیس کل دادگستری کردستان با بیان اینکه در اجرای عدالت ۲ نکته مهم تکریم ارباب رجوع و رسیدگی دقیق به پرونده‌های قضایی، بسیار حائز اهمیت است، گفت: افراد مراجعه کننده به دادگستری بی پناه هستند و ما به‌عنوان کارگزار در دستگاه قضایی باید با نهایت انصاف و عدالت با مراجعان برخورد کنیم.

وی اضافه کرد: دردادسرای عمومی و انقلاب، هر پرونده ای که بیش از ۶ ماه از ثبت آن در شعبه گذشته و رای آن صادر نشده باشد و در محاکم نیز هر پرونده ای که بیش از یک سال رای آن صادر نشود، مُسن و معوق نامیده می شود.

حجت‌الاسلام حسینی ادامه داد: این قبیل پرونده ها در تمام شعب دادگستری استان مشخص شده است که امیدواریم تا پایان سال، میزان این پرونده ها دراستان به حداقل برسد.

دستگاه قضایی با مرتکبین جرایم خشن برخورد کند

وی نرخ ابلاغ الکترونیک را در حوزه قضایی بانه ۹۴.۴عنوان کرد و گفت: دادگستری شهرستان بانه از لحاظ اتقان آرای قضایی رتبه چهارم را در میان دادگستری شهرستان های استان دارد .

رئیس کل دادگستری استان کردستان در معیت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و رئیس دادگستری و دادستان بانه از زندان بانه نیز بازدید کرد و به مدت ۲ ساعت با بیش از ۵۰ نفر از زندانیان این شهرستان بصورت چهره به چهره صحبت کرد.

حجت الاسلام حسینی درخواست‌های تک تک زندانیان را مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم را در جهت پیگیری درخواست‌ها صادر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha