محمد کیامرزی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در ۶ ماهه امسال ارتباط تلفنی مشترکان بوشهری با سامانه ۱۲۲ در موضوع های افت فشار، بی آبی و شکستگی خط توزیع بوده است.
وی بیان کرد: در راستای تکریم ارباب رجوع موارد در اسرع وقت به مطالبات هم استانیها پاسخ داده شد و پیگیری لازم در این زمینه انجام شد.
کیامرزی ادامه داد: در ارزیابی صورت گرفته با توجه به عملکرد بسیار خوب شرکت آبفا استان بوشهر در پاسخگویی به مشترکان این شرکت به عنوان پایلوت استان های کشور انتخاب شده است.
مدیر دفتر ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ادامه داد: در گزارش " سیستم ارتباط مشترکان با سازمان" نیز شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر توانست رتبه گزارش برتر را به خود اختصاص دهد.
نظر شما