کرسپو: پرسپولیس تیم خطرناکی است/ در اندیشه قهرمانی هستیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال الدحیل گفت: برابر تیم بسیار خطرناکی بازی داریم که عناصر شاخصی دارد اما به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز هستیم.

به گزارش ایرنا، هرنان کرسپو سرمربی تیم فوتبال الدحیل قطر در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس ایران در هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: اطمینان دارم که می‌توانیم نتیجه خوبی در این بازی بگیریم. به بازیکنانم و توانایی آنها برای کسب نتیجه‌ای خوب برابر پرسپولیس ایمان دارم.

وی افزود: چیزی نسبت به قبل تغییر نکرده و با قدرت و تلاش و حرفه‌ای‌گری کار کرده‌ایم تا بتوانیم در این رقابت مهم خود را نشان دهیم. برابر تیم بسیار خطرناکی بازی داریم که عناصر شاخصی دارد. به دنبال پیروزی و کسب امتیاز هستیم.

کرسپو در رابطه با وضعیت فیلیپه کوتینیو گفت: خوشحالیم که کوتینیو به باشگاه ما ملحق شد. با وجود اینکه در آخرین بازی فقط یک ساعت در زمین حضور داشت اما موفق شد یک ضربه پنالتی بگیرد و گل دوم را از روی یک ضربه آزاد مستقیم به ثمر رساند. او می‌تواند با مهارت و توانایی‌هایی که دارد به ما کمک کند. از ابتدای فصل در استفاده از بازیکنان خارجی خود به مشکل برخوردیم به طوری که دیالو را نداریم و در بازی قبلی هم اولونگا نبود. خوشبختانه بازیکنانی داریم که می‌توانند هر جای خالی را در تیم پر کنند.

سرمربی الدحیل در پایان گفت: در هر رقابتی که به میدان می‌رویم برای قهرمانی می‌جنگیدم. سال قبل برای نخستین بار به نیمه نهایی صعود کردیم اما این کافی نیست و باید برای قهرمانی تلاش کنیم. ما دنبال قهرمانی هستیم و می‌دانیم که در گروه سختی قرار داریم، اما سخت تلاش می‌کنیم تا امتیازات را جمع کنیم و به مرحله بعد راه یابیم. توانایی بازیکنان ما می‌تواند سبب صعود الدحیل به مراحل پایانی لیگ قهرمانان شود.

کرسپو: پرسپولیس تیم خطرناکی است/ در اندیشه قهرمانی هستیم

همچنین اسماعیل محمد بازیکن الدحیل نیز در این نشست گفت: همه می‌دانند که لیگ قهرمانان آسیا چه اهمیتی برای باشگاه الدحیل دارد. این رقابت برای ما در اولویت است و به دنبال قهرمانی هستیم. ما و دوستان‌مان در باشگاه السد، نماینده قطر در این رقابت بزرگ هستیم.

وی افزود: از هواداران می‌خواهیم که در کنار ما باشند و از هر دو تیم حمایت کنند. دیدار برابر پرسپولیس نخستین بازی خانگی ماست. می‌دانیم که بازی بسیار حساسی پیش رو داریم. در دیدار قبلی دو امتیاز از دست دادیم و به همین خاطر در بازی فردا به دنبال جبران و کسب پیروزی هستیم. امیدوارم که بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

محمد در پایان گفت: تغییر فرمت لیگ قهرمانان آسیا باعث شده بازی‌های داخل خانه و خارج از خانه فرقی نداشته باشند. با وجود آنکه شروع خوبی نداشتیم اما همچنان شانس صعود داریم. چاره‌ای جز پیروزی در دیدارهای پیش رو نداریم.‌ نهایت تلاش خود را برای پیروزی و صعود به کار می‌گیریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha