۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۵۰
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85244953
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۲ مرحله رزمایش همدلی و احسان در مدارس دزفول اجرا شد

دزفول-ایرنا- مدیر آموزش و پرورش دزفول با اشاره به کمک های انسان دوستانه مردم نیکوکار این شهرستان گفت: تاکنون ۲۲ مرحله رزمایش همدلی و احسان در مدارس دزفول اجرا شده است.

به گزارش ایرنا، امیر ظاهرطحان روز یکشنبه در رزمایش همدلی و احسان در سالن قرارگاه جهادی مدیریت آموزش و پرورش دزفول ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اسلام(ص) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: به نیت شهدای دانش آموز ۷۶۰ بسته فرهنگی و به نیت شهدای فرهنگی ۷۲ بسته معیشتی تدارک دیده شده که بین دانش آموزان نیازمند و اقشار آسیب پذیر و افراد بازمانده از تحصیل توزیع می‌شوند.

وی ادامه داد: حدود ۶۰۰ دانش آموز در دزفول از تحصیل بازماندند که به همت گروهای جهادی همه جذب شدند و به برکت اقدامات جهادی تعداد دانش آموزان بازمانده از تحصیل در این شهرستان به صفر رسیده است.

مدیر آموزش و پرورش دزفول اظهارکرد: هفته گذشته سه نفر از اعضای یک خانواده روستایی که از تحصیل بازمانده بودند شناسایی و با تقبل هزینه‌ها دوباره مشغول تحصیل شدند.

وی افزود: شرایط جامعه به گونه ای است که همه اقشار باید به صورت جهادی تلاش کنند البته شرایط آموزش و پرورش نیز حساس تر است.

ظاهرطحان بیان کرد: اگر خدمات دولت و گروه‌های جهادی نباشد این افراد از تحصیل بازمی‌مانند و باید مشکلات آنها را در جامعه تحمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه هیچکس نباید از تحصیل باز بماند، افزود: به همت خیرین ۲۲ مرحله رزمایش همدلی و احسان برگزار شده است.

مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: مرحله ۲۲ این رزمایش در سه قسمت اجرا شده و در مرحله اول یکی از خیرین در مناطق دوردست پنج میلیارد ریال به مدارس اهدا کرد که با این مبلغ نوشت افزار تهیه و بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

وی ادامه داد: ۶۰۰ جفت کفش با صرف ۸۵۰ میلیون ریال تهیه و بین دانش آموزان توزیع شد ضمن اینکه ۷۲ بسته معیشتی با صرف افزون بر یک میلیارد ریال تهیه شد.

مدیر آموزش و پرورش دزفول با بیان اینکه ۴۰۰بسته کیف و بسته های تحصیلی نیز توسط ستاد اجرایی فرمان امام تهیه شده است، گفت: اهدای بسته های تحصیلی را از شهدای دانش آموزان شروع کردیم تا افرادی به نیت شهدا کمک کنند و دانش آموزان نیز بهره مند شوند.

وی افزود: تلاش می‌شود این اقدام در چند مرحله دیگر نیز اجرا شود و به ۲هزار و ۶۰۰ بسته به نیت تعداد شهدای شهرستان دزفول برسد.

۲۲ مرحله رزمایش همدلی و احسان در مدارس دزفول اجرا شد

این آیین با حضور معاون مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان و مسوولان محلی دزفول برگزار شد.

حدود ۸۶ هزار دانش آموز در ۴۰۰ فضای آموزشی دزفول مشغول تحصیل هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha