۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۹:۲۸
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85244965
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال داماش مقابل دریای بابل به تساوی رسید

رشت - ایرنا - تیم فوتبال داماش گیلان در ادامه مسابقات لیگ دسته اول کشور جام آزادگان مقابل تیم دریای کاسپین بابل به نتیجه مساوی دست یافت.

به گزارش ایرنا، تیم های فوتبال داماش و دریای کاسپین بابل عصر یکشنبه در هفته پنجم رقابتهای لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت و در حضور حدود پنج هزار تماشاگر مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

نیمه اول این دیدار با برتری داماش همراه بود و در دقیقه 20 نیز این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد که سیدمحمد خرم الحسینی پشت این ضربه قرار گرفت اما علی محسن زاده دروازبان دریای بایل این ضربه پنالتی را مهار کرد تا نیمه اول با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یابد.

در نیمه دوم نیز داماش تیم برتر میدان بود و در دقیقه ۷۸ این تیم دوباره صاحب ضربه پنالتی شد که این ضربه را امید پورقنبری که به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شده بود به گل تبدیل کرد تا داماش به گل برتری دست یابد.

اما این پایان ماجرا نبود و تیم فوتبال دریای کاسپین بابل در دقیقه ۹۰ موفق شد توسط مهدی ایزدی به گل تساوی دست یابد تا هر تیم یک امتیاز از این دیدار کسب کند.

قضاوت این دیدار را، ناصر جنگی با کمکهای محسن دوستان و سامان سحاب منش برعهده داشتند که در جریان این مسابقه، مجتبی بیژن از داماش،, امید متصوری و معین قربانی از تیم دریای بابل کارت زرد دریافت کردند و محسن انبساطی از تیم فوتبال داماش کارت قرمز دریافت کرد.

تیم فوتبال داماش در این دیدار با ترکیب مصطفی آقاجانی, مجتبی بیژن, سعید دلاور, آزاد جعفرزاده, سعید طالبی, محسن انبساطی, سیدمحمد خرم الحسینی, رضا پورمهدی, مسعود پورمحمد, حسین خیری، رضا زاهدتبار و با سرمربیگری سیامک فراهانی مقابل دریای بایل قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال دریای کاسپین بابل با ترکیب علی محسن زاده, صالح غلامی, امید منصوری, سینا خادم پور, میلاد ابطحی، امیرحسین باقرپور، محمدحسین باباگلی، معین قربانی، محمد صابری پور، ابوالفضل آذرنوشان، مسعود اسدی و با سرمربیگری یونس گراییلی رو در روی داماش قرار گرفت.

پیش از این دیدار و تا پایان هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور جام آزادگان که با حضور ۱۸ تیم پیگیری می شود, تیمهای داماش و دریای کاسپین بابل با کسب یک امتیاز به ترتیب در رتبه های چهاردهم و پانزدهم جدول رده بندی قرار داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha