۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۹:۲۶
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85245010
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۰۲۰ پروژه آموزشی در کشور تقدیم دانش آموزان شد

کرج - ایرنا - مدیرکل مشارکت های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: مهر امسال، ۲ هزار و ۲۰ پروژه در قالب ۱۲ هزار کلاس درس تقدیم دانش آموزان شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، " مهدی اربابی" روز یکشنبه در آیین ، افتتاحیه دبیرستان ۱۲ کلاسه خیری مشارکتی زنده یاد حاج علی سرافراز در کرج، افزود: بی شک البرز به واسطه کمبود سرانه فضاهای آموزشی در زمره استان هایی قرار دارد که نیازمند توجه بیشتری است.

وی بیان کرد: دولت، وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس در تلاش برای برقراری این عدالت آموزشی هستند.

اربابی افزود: استان های البرز، سیستان و بلوچستان، تهران و جنوب کرمان جزو اولویت ها هستند.

۲۰۲۰ پروژه آموزشی در کشور تقدیم دانش آموزان شد

وی با بیان اینکه در جغرافیای تعریف شده برای سرانه فضای آموزشی در کشور، استان های مذکور وضعیت خوبی ندارند، گفت: به همین دلیل تلاش شده که منابع مالی بیشتری به این استان ها اختصاص یابد و با حضور خیرین نیک اندیش، مسیر برخوردار سازی این استان ها از سرانه فضاهای آموزشی مطلوب هموارتر می شود.

مدیرکل مشارکت های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بیان کرد: تا زمانی که این استان ها به سرانه آموزشی متوسط نرسند، اعتبارات به استان های دارای وضعیت بهتر پرداخت نخواهد شد.

وی گفت: این امر در اولویت برنامه های سازمان است که بیشترین سرانه به ویژه اعتبار نیمه تمام خیرین به استان های مذکور اختصاص یابد تا از شرایط کنونی نجات یابند.

اربابی یادآورشد: امسال با زحمات همکاران و جامعه خیرین، ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار خیرین را داشتیم.

استان البرز ۵۲۰ هزار دانش آموز دارد .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha