۹ مهر ۱۴۰۲، ۲۰:۲۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85245028
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی دریای بابل: ناهماهنگی داوران تمرکز را از ما گرفت

رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال دریای کاسپین بابل گفت: در دیدار مقابل داماش, ناهماهنگی داوران تمرکز را از بازیکنان ما گرفت.

به گزارش ایرنا, یونس گراییلی عصر یکشنبه در نشست خبری پس ازبازی تیمهای داماش و دریای کاسپین بابل در رشت اظهار کرد: در ۲۰ دقیقه ابتدایی این دیدار, بارها گروه داوری اشتباه کردند که این اشتباهات تمرکز را از ما گرفت.

وی افزود: البته بازی بسیار پرفشار بود و داماش که از بازیکنان خوبی تشکیل شده بسیار خوب بازی کرد و به گل نیز دست یافت اما بازیکنان ما با تمام وجود بازی کردند و اتحاد و همدلی بازیکنان ما بسیار مناسب و خوب بود.

گراییلی ادامه داد: پس از دریافت گل, بازی را در دست گرفتیم و با تلاش بسیار بازیکنان توانستیم به گل برسیم و بازی با نتیجه مساوی خاتمه یابد و یک امتیاز از این بازی سخت و خارج از خانه را کسب کنیم.

سرمربی دریای کاسپین بابل بیان کرد: متاسفانه ما در بابل تحت فشار هستیم و طرفداران خیلی به تیم و بازیکنان استرس و فشار وارد می کنند و امیدوارم که مسئولان بتولنند شرایط تیم را عادی کنند.

گراییلی خاطرنشان کرد: در دیدار مقابل سایپا با ۱۳ بازیکن مقابل این تیم قرار گرفتیم و مشکلات ما زیاد است اما انتظار داریم که مشکلات ما برطرف شود تا بازیکنان با خیالی آسوده مقایل حریفان خود ظاهر شوند.

حق ما پیروزی بود

همچنین سیامک فراهانی سرمربی تیم فوتبال داماش نیز در نشست خبری پس ازبازی این دیدار اظهار کرد: حق ما در این بازی پیروزی بود اما متاسفانه به نتیجه مساوی دست یافتیم و در لحظات پایانی گل دریافت کردیم.

وی افزود: ما گلهای بسیار بدی دریافت می کنیم و بدون موقعیت گلزنی به تیمها امتیاز می دهیم که یکی از دلایل این امر فشار بر روی بازیکنان است و به طور حتم با اولین پیروزی این فشار کم خواهد شد.

او بیان کرد: ما پس از گل چند موقعیت مناسب گلزنی نیز داشتیم اما فرصتها را به راحتی از دست دادیم و در نقطه مقابل به راحتی گل مساوی را دریافت کردیم که نباید حداقل در بازیهای خانگی اینگونه امتیاز از دست دهیم.

سرمربی داماش گیلان خاطرنشان کرد: امیدوارم که در بازیهای آینده به این راحتی گل دریافت نکنیم چون تیمها بدون موقعیت به گل دست می یابند و باید بیشتر کار کنیم تا اشتباهات ما به حداقل کاهش یابد.

تیمهای فوتبال داماش گیلان و دریای کاسپین بابل عصر یکشنبه در هفته پنحم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت مقابل هم قرار گرفتند که این بازی در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha