۹ مهر ۱۴۰۲، ۲۰:۴۵
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85245056
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم پاس پیروز دربی گناوه‌ای‌ها در لیگ فوتبال ساحلی کشور

گناوه - ایرنا - در هفته چهارم مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور، دیدار دو تیم همشهری گناوه‌ای به سود پاس جوان پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دیدار که شامگاه یکشنبه در مجموعه ورزشی ساحلی شهدای خلیج فارس گناوه برگزار شد، تیم پاس جوان موفق شد با تک گل احسان آزموده در وقت اول موج نوین را شکست دهد.

تیم پاس جوان گناوه در هفته چهارم با این برد در گروه اول این مسابقات صاحب پنج امتیاز شد و موج نوین تنها سه امتیاز از دیدارهای قبلی به دست آورده است.

قضاوت این دیدار را محمدرضا مجدالدین، هاشم امیری، محمدجواد اسماعیلی و محمدرضا سلیمانیان همگی از استان فارس و فرید قنواتی از استان خوزستان برعهده داشتند.

در هفته چهارم این مسابقات زردپوشان سیاهکوه با ساحل فرح آباد و آداک نوشهر و جهان نژادیان آبادان از گروه یک امشب به مصاف هم رفتند.

تیم‌های ساحل فرح آباد، آداک نوشهر، جهان نژادیان آبادان، دهیاری ملاباشی یزد، زردپوشان سیاهکوه اردکان،پاس جوان و موج گناوه در گروه اول مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور قرار دارند.

مسابقات مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور در ۲ گروه برگزار می‌شود که از هر گروه در نهایت یک تیم به لیگ برتر راه خواهد یافت.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha