۲۸۰ سری جهیزیه در کرمان توزیع شد

کرمان - ایرنا - ۲۸۰ سری جهیزیه امروز (دوشنبه) با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفان کشور و جمعی از مسئولان استانی به مناسبت هفته وحدت و فرارسیدن نخستین سالگرد شهادت شهید حمیدرضا هاشمی که هشتم مهر سال گذشته در اغتشاشات زاهدان به شهادت رسید، بین زوج‌های جوان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان کرمان توزیع شد.

به گزارش ایرنا، بیش از چند هزار سری جهیزیه طی سالهای گذشته بین زوج های نیازمند تحت پوشش کمیته امداد در استان کرمان توزیع شده و امروز به مناسبت هفته وحدت و نخستین سالگرد شهید حمیدرضا هاشمی، زاده دیار کریمان که هشتم مهر سال ۱۴۰۱ در جریان اغتشاشات زاهدان به دست تروریست های کوردل به شهادت رسید، ۲۸۰ سری جهیزیه دیگر بین افراد نیازمند از قبل شناسایی شده، توزیع می شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفان کشور در آیین توزیع جهیزیه در استان کرمان در جمع خبرنگاران گفت: توزیع ۲۸۰ سری جهیزیه در هفته وحدت به پاسداشت مجاهدت های شهید هاشمی بین خانواده های نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و افرادی که قبلا هدف گذاری شده اند در سطح کشور برنامه ریزی شد.

سردار سرتیپ "غلامرضا سلیمانی" اظهار داشت: این طرح در استان کرمان از گذشته آغاز شده که در قالب آن بیش از چند هزار سری جهیزیه بین نیازمندان این استان توزیع شده و اکنون به یاد سردار شهید هاشمی ۲۸۰ سری جهیزیه دیگر نیز واگذار خواهد شد.

وی تصریح کرد: البته ۵۰۰ سری جهیزیه دیگر نیز پنجشنبه پیش رو و در هفته جاری در استان کرمان توزیع می شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفان کشور با بیان اینکه خدمتگزاری به مردم در مجاهدت مشترک بین سپاه، بسیج و کمیته امداد از سال های گذشته برنامه ریزی شد و در دوران شیوع کرونا گسترش پیدا کرد گفت: این اقدامات خداپسندانه ان شاالله همچنان ادامه خواهد داشت و گسترش خواهد یافت.

وی افزود: در زمینه احداث واحدهای مسکونی نیز ساخت ۴۰ هزار واحد در سطح کشور برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) سراسر کشور توسط سپاه استانی و بسیج سازندگی توافق شده که بیش از ۱۰ هزار واحد از این تعداد در اسفند سال گذشته احداث و تحویل شد و ان شاالله امسال نیز این مسیر تداوم خواهد داشت.

سردار سرتیپ سلیمانی اظهار داشت: امروز در استان کرمان نیز ۱۱۰ واحد مسکونی آماده بهره برداری در اختیار مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان قرار خواهد گرفت و وظیفه ما این است که در کنار هم در خدمت به مردم مستضعف جامعه تلاش کنیم.

۲۸۰ سری جهیزیه در کرمان توزیع شد

همچنین صبح امروز با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفان کشور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان و جمعی از مسئولان، المان شهید هاشمی در کرمان رونمایی و خیابان و چهارراه مسجد قائم (عج) به نام سردار شهید هاشمی نامگذاری شد.

۲۸۰ سری جهیزیه در کرمان توزیع شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha