۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۷
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85245513
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ضرب‌الاجل فرماندار ملایر به مدیران برای حل مطالبات جدی مردم

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر خطاب به مدیران دستگاه‌هایی اجرایی، خدمات‌رسان، شهرداران، بخشداران و تمامی ارگان‌ها تاکید کرد: هر دستگاه اجرایی موظف است تا ابتدای اسفندماه در مدت زمان پنج ماه، سه مساله از مسائل و مطالبه جدی و مهم مردم را به صورت ویژه و جهادی حل کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «سلمان اسماعیلی» روز دوشنبه نشست شورای اداری شهرستان ملایر اظهار داشت: این مطالبات باید مسائل که عمومیت دارد، باشد، افراد بیشتری را زیرپوشش قرار دهد و موجب رضایت‌مندی بیشتر برای مردم شود.

وی رفع این مطالبات را دستور کار جدی برای مدیران دانست و افزود: مدیران از هم اکنون وظیفه دارند مسائلی که تاکنون لاینحل باقی مانده، در حیطه کاری خود بررسی کنند و مسائلی را پیشنهاد دهند که تا یکم اسفند قابل حل باشد.

فرماندار ویژه ملایر با تاکید بر اینکه هر دستگاهی موظف است سه نیاز، ضرورت و خدمت بزرگ برای مردم را که قابل انجام است، تا بیستم مهرماه اعلام کنند، ادامه داد: اگر نیاز بود دستگاه‌های اجرایی از یکدیگر کمک بگیرید و برای حل آن مطالبه و مساله، هم‌افزایی کنند تا بتوانیم تا پایان بهمن حداقل ۱۵۰ مساله مهم مردم در شهرها و روستاها را به صورت جهادی و انقلابی حل کنیم.

گزارش عملکرد دستگاه‌ها باید به سمع و نظر مردم برسد

اسماعیلی تکلیف مهم دیگر را ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی به مردم از طریق اردوی راهیان پیشرفت عنوان کرد و گفت: در صدد طراحی برنامه‌ای هستیم تا با استفاده از ظرفیت معتمدین، موثرین، افراد ذی‌نفوذ، اعضای شوراهای اسلامی و روحانیان، گزارش عملکرد دستگاه‌ها را به سمع و نظر مردم برسانیم.

وی تاکید کرد: بخشداران موظف هستند معتمدین، متنفذین، اعضای شوراهای اسلامی و روحانیان مناطق مختلف را سازماندهی کنند و در قالب برگزاری جلسات و یا بازدید با عنوان «اردوی راهیان پیشرفت» و به عنوان سفیران پیشرفت، گزارش عملکرد دستگاه‌ها را اطلاع رسانی کنند.

معاون استاندار همدان خاطرنشان کرد: کشور هم اکنون با تلاش جهادی دولت سیزدهم در حال پیشرفت است، هیچ بن بستی نداریم و با تفکر جهادی و بسیجی هیچ مساله لاینحلی در کشور وجود ندارد.

ضرب‌الاجل فرماندار ملایر به مدیران برای حل مطالبات جدی مردم

سفر رئیس جمهور موفق‌ترین سفر ادوار گذشته بود

اسماعیلی همچنین سفر رئیس جمهور به سازمان ملل متحد را جز موفق‌ترین سفرهای ادوار گذشته روسای جمهوری ایران دانست.

وی در ادامه به دیدار اعضای ستاد کنگره ملی هشت هزار شهید والامقام استان همدان با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: رهبر فرزانه انقلاب در کنار شهدای بزرگ استان همدان، اسم شهید «علی نظری» شهید امنیت را مطرح کردند که در جریان اتفاقات سال گذشته به درجه رفیع شهادت نائل شد.

فرماندار ویژه ملایر با تاکید بر اینکه پرونده شهید نظری غیرعادی طولانی شده، تصریح کرد: کسانی که در این زمینه مسئول هستند، باید به وظایف خود عمل کنند، چراکه این پرونده مطالبه عمومی و جدی خانواده شهید نظری و مردم است و این وضعیت باید از پرونده شهید نظری دور شود.

اسماعیلی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و فرا رسیدن هفته فراجا، گفت: برای برقراری امنیت و با جانفشانی و از خودگذشتگی نیروهای مخلص و فداکار فراجا در درگیری با اشرار، اراذل و اوباش، اغتشاشاگران و سوداگران مرگ، هفتگی نیروی انتظامی در کشور شهید می‌دهد.

وی با بیان اینکه امنیت امروز کشور را مرهون مجاهدت شبانه‌روزی فراجا و نیروهای سپاه و بسیج هستیم؛ ادامه داد: امنیت اتفاقی نیست و باید قدردان زحمات شبانه‌روزی فراجا باشیم.

ورود به حاشیه‌ها؛ خط قرمز ما است

معاون استاندار همدان با تبریک هفته وقف، تلاش‌ها و مجموعه اقدامات اوقاف و امور خیریه استان و شهرستان را ستودنی خواند و گفت: چندین پروژه عمرانی و اقتصادی که از سال‌ها پیش در ملایر معطل مانده بود، به همت اوقاف جان دوباره گرفت و باید به سرعت اجرا شود.

اسماعیلی با اشاره به اینکه همکاری متقابلی بین اوقاف و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان به ویژه شهرداری ملایر را شاهد هستیم، اظهار داشت: در اجرای نهضت ملی مسکن همکاری خوبی با اوقاف انجام شد، اما شاهد برخی بی‌تقوایی‌ها و اظهارنظرهایی از روی بی‌اطلاعی یا غرض‌ورزی از سوی افرادی بودیم که با پوشش انقلابی‌گری انجام دادند.

وی با تاکید بر اینکه به تاسی از دولت مردمی سیزدهم، ورود به حاشیه‌ها خط قرمز ماست، گفت: تاکید من به این افراد این است که بی‌تقوایی را کنار بگذارید و انقلابی کنار دولت باشید.

فرماندار ویژه ملایر خاطرنشان کرد: این عده با بی‌تقوایی طرح نهضت ملی مسکن را حداقل ۶ ماه معطل کردند، اما به لطف خدا و پیگیری‌های انجام شده، نهضت ملی مسکن امروز یکی از موفق‌ترین و بهترین نهضت‌های ملی مسکن کشور است که در تاریخ ملایر ماندگار خواهد بود.

به گزارش ایرنا؛ در این نشست از زحمات و تلاش‌های ایثارگران و بازنشستگان فرمانداری ملایر، بانوان فعال در موکب‌های اربعین حسینی و یادگاران و پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha