۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۴
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85245568
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دادستان مرکز البرز:  فعالان مجازی قانون شکن زیر رصد قضایی قرار دارند

کرج - ایرنا -دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز نسبت به فعالیت‌های قانون شکنانه در فضای مجازی هشدار داد و گفت : شعب تخصصی ویژه در این خصوص تشکیل شده است.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل دادگستری البرز، " حسن مددی " روز دوشنبه در ششمین جلسه قرارگاه رصد فضای مجازی گفت: دبیرخانه فضای مجازی مستقر در دادستانی در حال رصد و پیگیری مصوبات است و بازبینی اقدامات در راستای رصد موثرتر فضای مجازی و اقدامات پیشگیرانه در اولویت نشست پیشین قرار داشت که قدم‌های مهمی در این مسیر برداشته شد.
وی افزود: فعالان فضای مجازی سیاست آگاه سازی و راهنمایی در اولویت بوده و در صورت وقوع تخلفات احتمالی مقرر است پرونده قضایی تشکیل و در شعب تخصصی اقدام قانونی با نظارت معاونت پیگیری پرونده‌های خاص دادگستری استان انجام شود.

دادستان البرز:  فعالان مجازی قانون شکن زیر رصد قضایی قرار دارند

مددی بیان کرد: در سال گذشته برای تعدادی از متولیان کانال‌ها و صفحات فضای مجازی غیرمجاز که به تعهدات خود عمل نکرده و اصرار به ادامه تخلفات داشتند پرونده قضایی تشکیل شد.
وی بر لزوم استفاده از امکانات و تجهیزات پیشرفته به منظور رصد دقیق تر فضای مجازی تاکید کرد و یادآورشد: متولیان امر باید به دنبال شناخت فضای مجازی و آموزش روش های نوین باشند تا بتوانند با اشراف کامل از بسیاری از وقایع و رخدادها پیشگیری کنند.

دادستان عمومی و انقلاب استان البرز گفت: تهیه محتواهای مختلف در خصوص آگاه سازی جامعه در مورد نحوه کلاهبرداری ها با اولویت پیشگیرانه می‌تواند در کاهش وقوع این جرایم بسیار موثر باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha