۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۲
کد خبرنگار: 3043
کد خبر: 85245734
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹ میلیارد ریال کمک اوقاف قزوین برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

قزوین - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: طی یک سال گذشته این اداره کل ۹ میلیارد ریال کمک برای پرداخت بخشی از بدهی ۲۷ زندانی جرایم غیرعمد پرداخت کرد.

حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در حاشیه آزادسازی ۱۶ زندانی جرایم غیرعمد قزوین، تاکید کرد: یکی از رویکردهای اصلی این سازمان در سال های اخیر آزاد کردن زندانیان جرایم غیر عمد بود تا جایی که با آزادسازی این تعداد زندانی، طی یک سال گذشته ۲۷ زندانی با بدهی ۸۰ میلیارد ریالی آزاد شدند که از این مبلغ بخشی را اوقاف، بخشی را ستاد دیه و بخشی را هم خود زندانیان تامین کرده اند.

وی اظهار کرد: تمام تلاش ما بر این است تا زندانیان جرایم غیرعمد با کمک و مساعدت واقفان و عمل به نیت آنها آزادسازی شده و به آغوش خانواده‌های خود بازگردند.

به گفته این مسوول ، سال گذشته نیز با کمک ستاد دیه استان ۲۴ زندانی جرائم غیرعمد با بدهی بیش از ۵۰۰ میلیون ریال به همت واقفان استان قزوین آزاد شدند.

حجت الاسلام مجیدی اضافه کرد: امیدواریم امسال با توجه به همت خیران حوزه وقف تعدادی بیشتری از زندانیان جرایم غیرعمد را بتوانیم آزاد کنیم نا آنان را به کانون خانواده و جامعه بازگردانیم.

وی یادآور شد: این نهاد برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد بسیار مصمم بوده و این موضوع به عنوان یکی از دستورکارهای جدی این اداره کل به شمار می رود.

استان قزوین دارای ۸۳۲ موقوفه است،

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha