۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۹
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85245803
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۹ محکوم متواری در گیلان دستگیر شدند

۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۹
کد خبر: 85245803
۴۹ محکوم متواری در گیلان دستگیر شدند

رشت - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۴۹ نفر از محکومان متواری در طرح عملیاتی یک روزه در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ علیرضا حدادی روز دوشنبه اظهار کرد: هدف از اجرای طرح‌های انتظامی، افزایش احساس امنیت و همچنین کاهش جرایم در سطح جامعه است که مجموعه انتظامی با برخورد قاطع با مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به صورت شبانه‌روزی برای تامین امنیت تلاش می‌کند.

وی افزود: با هدف شناسایی و دستگیری محکومان متواری، طرح عملیاتی یک روزه به صورت متمرکز در سطح استان اجرا شد.

رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۴۹ نفر از محکومان متواری طی عملیات‌های جداگانه در اجرای این طرح خبر داد و بیان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ حدادی با تاکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای مستمر طرح‌های مقابله‌ای و پیشگیرانه، بیان داشت: اجرای طرح‌های مشابه با هدف ارتقای امنیت با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

کشف فلزیاب‌های قاچاق در مناطق ییلاقی رودسر

بنا به گزارش دیگری از پایگاه خبری پلیس گیلان، فرمانده انتظامی رودسر گفت: سه دستگاه فلزیاب قاچاق و متعلقات آن به ارزش بیش از چهار میلیارد ریال در بخش رحیم‌آباد این شهرستان کشف شد.

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی اظهار کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز و چپاول میراث پیشینیان همواره در دستور کار مجموعه انتظامی قرار دارد و پلیس در مسیر اجرای قانون با مجرمان و متخلفان به صورت قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران پاسگاه انتظامی شوئیل حین گشت‌زنی در مناطق ییلاقی بخش رحیم‌آباد به یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از خودرو مورد نظر، سه دستگاه فلزیاب قاچاق و متعلقات مربوطه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از معرفی متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و بیان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی فلزیاب‌های کشف شده را بیش از چهار میلیارد ریال برآورد کردند.

بازداشت سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت در آستانه اشرفیه

همچنین بنا به گزارش دیگری از پایگاه خبری پلیس گیلان، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای موتورسیکلت و اعتراف آنان به ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا شمسایی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در آستانه‌ اشرفیه، دستگیری سارق یا سارقان در دستور پلیس قرار گرفت و ماموران آگاهی حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به حرکات راکب و سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی به استعلامات صورت گرفته در این خصوص و مشخص شدن اینکه موتورسیکلت مورد نظر سرقتی است اشاره و بیان کرد: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی در تحقیقات پلیس به ۱۵ فقره سرقت موتورسیکلت از استان‌های مختلف اعتراف کردند.

سرهنگ شمسایی خاطرنشان کرد: سارقان ۲۰ و ۲۲ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی از شهروندان خواست تا علاوه بر توجه به هشدارهای پلیس از پارک کردن موتورسیکلت خود بدون قفل، زنجیر و تجهیزات بازدارنده در مکان‌های خلوت و تاریک خودداری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha