۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۷:۱۷
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85245829
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بارش‌های رگباری در کردستان تا پنجشنبه ادامه دارد

سنندج-ایرنا- معاون پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: نخستین موج باران پاییزی از صبح دوشنبه برخی از شهرهای استان را در بر گرفت و بارش‌ها تا آخرهفته جاری ادامه دارد.

علی پناهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌ها و خروجی مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی، تا صبح پنجشنبه شاهد عبور موجی از شمال غرب کشور هستیم که موجب افزایش پوشش ابر، وزش باد گاهی شدید و در برخی از مناطق استان رگبار باران با احتمال رعد و برق خواهد شد.

وی افزود: انتظار می رود شرایط بارش برای مناطق غربی و جنوبی استان همچون شهرهای مریوان، سروآباد و کامیاران بخصوص برای روز چهارشنبه فراهم‌تر باشد.

معاون پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کردستان ادامه داد: از روز پنجشنبه تا روز جمعه جو منطقه نسبتا پایدار بوده و پدیده غالب طی این مدت وزش باد (عمدتا در بعدازظهرها) و رشد موضعی ابر خواهد بود.

وی افزود: از لحاظ دمایی نیز تا آخر هفته میانگین دمای شبانه‌روزی تغییرات قابل توجهی نداشته و با نوسان ۲ تا سه درجه در همین محدوده باقی خواهد ماند.

پناهی یادآور شد: در شبانه‌روز گذشته سروآباد با حداکثر ۲۶ درجه سانتی‌گراد و سراب شهرک با حداقل پنج درجه به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha