فرمانده انتظامی گلستان خواستار افزایش ظرفیت مراکز نگهداری معتادان شد

گنبدکاووس - ایرنا - فرمانده انتظامی گلستان بابیان اینکه بخش قابل توجهی از سرقت‌های خُرد توسط معتادان متجاهر استان انجام می‌شود، برلزوم افزایش ظرفیت نگهداری این افراد توسط دستگاه‌های متولی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمدسعید فاضل دادگر روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: نیروی انتظامی اشراف کامل اطلاعاتی روی سارقان و معتادان گلستان دارد و قادر به دستگیری آنها در کوتاهترین زمان است.

وی افزود: تنها مشکل در گلستان کمبود ظرفیت نگهداری معتادان متجاهر است که بخش قابل توجهی از سرقت‌های خرد در این استان توسط آنها رقم می‌خورد و این موضوع مردم را اذیت می‌کند.

سردار فاضل دادگر بابیان اینکه با همراهی مردم و مسوولان آمار وقوع سرقت‌ها در گلستان ۶ درصد کاهش داشته است، اضافه کرد: در صورت مناسب سازی ظرفیت نگهداری معتادان در این استان، آمار سرقت‌ها بازهم کاهشی خواهد بود.

فرمانده انتظامی گلستان همچنین با هشدار به افرادی که با سلاح گرم و سرد مردم را تهدید می‌کنند، تصریح کرد: ماموران انتظامی و امنیتی ما به صورت میدانی در صحنه حضور داشته، فعالیت این افراد را رصد و اشراف کامل اطلاعاتی بر آنها دارند.

وی اظهارداشت: انتظامی قاطعانه با ارازل و اوباشی که بخواهند نظم و امنیت عمومی را برهم بزنند یا با سلاح گرم و سرد مردم را تهدید کنند، بشدت برخورد خواهد کرد.

سردار فاضل دادگر همچنین از وجود شمار زیادی سلاح شکاری در دست مردم گلستان به عنوان یک معضل یاد کرد و گفت: برخی افراد با رفتارهای هیجانی در مراسم های عزاداری یا عروسی مبادرت به استفاده از سلاح می‌کنند و بر اثر آن حوادث ناگواری از جمله قتل رقم می‌خورد.

وی باتاکید برضروت فرهنگ سازی نسبت به استفاده صحیح از سلاح شکاری، افزود: انتظامی در صورت استفاده از سلاح خارج از قائده توسط افراد، ضمن توقیف سلاح، با متخلفان برخورد و آنها را به مراجع قضایی معرفی می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha