عفو ۲۴۷ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی

تهران - ایرنا - مدیرکل امور اجرای احکام سازمان تعزیرات حکومتی از عفو ۲۴۷ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی با عنایت رهبر معظم انقلاب خبر داد.

به گزارش ایرنا از سازمان تعزیرات حکومتی، مهدی عبدی‌پور روز دوشنبه افزود: ۲۴۷ نفر از محکومان سازمان تعزیرات حکومتی در سراسر کشور به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) با عنایت رهبر معظم انقلاب عفو شدند.

عبدی‌پور افزود: اسامی این افراد با دستور احمد اصانلو معاون وزیر دادگستری و رییس سازمان تعزیرات حکومتی برای اعمال به ادارات کل اجرایی سراسر کشور ابلاغ شد.

به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز دوشنبه دهم مهر با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات بیش از ۲ هزار نفر از محکومان محاکم موافقت کردند.

این عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات به درخواست رئیس قوه قضاییه و به مناسبت حلول ماه ربیع‌الاول و فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(صلی‌الله علیه و آله و سلم) و امام جعفر صادق (علیه‌السلام) انجام شد.

رئیس قوه قضاییه در نامه خود، عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات را برای ۲۲۸۴ نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی، درخواست کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha