مصائب تن‌هاخ هر روز بیشتر از دیروز؛ نگرانی عجیب سرمربی هلندی!

تهران- ایرنا- سرمربی هلندی یونایتد که با منچستر ضعیف‌ترین شروع ۳۴ سال اخیر این تیم را در لیگ جزیره ثبت کرده است با مصائب زیادی در داخل و خارج زمین روبه‌رو است.

به گزارش ایرنا، فصل جدید لیگ جزیره برای هواداران یونایتد به طرز کابوس‌واری در حال پیش رفتن است، شاگردان تن‌هاخ با گذشت ۷ هفته، ۴ شکست و ۳ پیروزی داشته‌اند و برخلاف فصل گذشته امسال جایی در جمع مدعیان ندارند.

نتایجی که سبب شده منچستری تحت هدایت تن‌هاخ بدترین شروع یک فصل لیگ برتر را در ۳۴ سال اخیر ثبت کند.

عملکرد ضعیف یونایتد صندلی سرمربی هلندی را هم لرزان کرده است و به نظر می‌رسد ادامه این روند می‌تواند آینده سرمربی هلندی را روی نیمکت منچستر دچار تردید جدی کند.

هر چند در کسب این نتایج عوامل مختلفی می‌تواند دخیل باشد اما بر اساس گزارش Mirror، سرمربی هلندی نگران «شکنندگی ذهنی» برخی از بازیکنان یونایتد و توانایی آنها برای مقابله با شرایط دشوار در زمین است.

مصائب تن‌هاخ هر روز بیشتر از دیروز؛ نگرانی عجیب سرمربی هلندی!

علاوه بر این تن‌هاخ در خارج از زمین مسابقه هم کم مشکل ندارد، او اخیراً با جیدون سانچو درگیری داشت و این ملی‌پوش از تیم اصلی کنار گذاشته است.

همچنین لیساندرو مارتینز ستاره آرژانتینی خط دفاع یونایتد هم به دلیل عمل جراحی، ماه‌ها از میادین دور خواهد بود.

مارکوس راشفورد، ستاره فصل گذشته یونایتد که ۳۰ گل برای این تیم در تمامی رقابت‌ها به ثمر رساند،در فصل جدید پایین‌تر از حد استاندارد بوده است و تنها یک بار در لیگ برتر گلزنی کرده است.

با این شرایط منچستر در ادامه مرحله گروهی لیگ قهرمانان، سه‌شنبه‌شب به مصاف گالاتاسرای می‌رود. یونایتد در اولین دیدار لیگ قهرمانان دو هفته پیش با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب بایرن شد و در بازی فرداشب به دنبال جبران است.

یونایتد روز سه‌شنبه زمانی که در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف گالاتاسرای می‌رود، در بازی بعدی حضور خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha