۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۳۲
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85246111
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف انبار پشم شیشه قاچاق در اشتهارد  

۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۳۲
کد خبر: 85246111
کشف انبار پشم شیشه قاچاق در اشتهارد  

کرج- ایرنا - فرمانده انتظامی البرز از کشف یک انبار با بیش از ۴۰۰ رول پشم شیشه خارجی قاچاق در شهرستان اشتهارد این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس ، سردار "حمید هداوند" روز دوشنبه گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان اشتهارد با انجام اقدامات اطلاعاتی از دپو مقدار قابل توجهی رول پشم شیشه خارجی در یک انبار در شهرک صنعتی اشتهارد مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اطمینان از صحت اطلاعات، با هماهنگی مقام قضائی به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۴۰۰ رول پشم شیشه خارجی فاقد هرگونه اسناد و مدارک مثبته کشف کردند.

هداوند با بیان اینکه در این زمینه یک نفر شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شد، خاطرنشان کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش اموال قاچاق مکشوفه حدود ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو درکرج

کشف انبار پشم شیشه قاچاق در اشتهارد  



جانشین فرمانده انتظامی البرز از دستگیری ۲ سارق حرفه ای و سابقه دار لوازم داخل خودرو درحین سرقت در شهرستان کرج دراین استان خبر داد.

سرهنگ "محمد نادربیگی" گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد محتویات خودرو در منطقه حصارک بالا شهر کرج، موضوع شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان با حساسیت ویژه در دستور کار کلانتری۳۲ حصارک بالا قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی نامحسوس موفق به دستگیری ۲ سارق حرفه ای و سابقه دار محتویات خودرو درحین سرقت شدند.

نادربیگی بیان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری، در مواجهه با مستندات پلیس ۲۳ فقره سرقت اعتراف کردند.

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha