۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۲۰:۲۶
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85246174
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حریم "سراب پاپی" شهرستان سلسله آزادسازی و رفع تصرف شد

خرم آباد- ایرنا- رییس منابع آب سلسله گفت: یک و نیم هکتار از حریم و بستر "سراب پاپی" این شهرستان به درخواست مردم منطقه و با دستور دادستان آزادسازی و رفع تصرف شد.

"ذبیح جودکی" شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: اطراف این سراب گردشگری بر اثر کاشت درخت و ریختن زباله و تصرف بستر و حریم رودخانه از انتفاع مردم خارج و به معضلی برای اهالی تبدیل شده بود.

وی با بیان اینکه سراب مذکور از سراب های اصلی سلسله است، افزود: با پیگیری‌های فرماندار و اخذ مجوز از دادستان شهرستان، امروز رییس و کارکنان اداره منابع آب به همراه نیروی انتظامی در محل حاضر و نسبت به رفع تصرف و قلع و قمع درختان واقع در بستر و حریم رودخانه و حریم سراب اقدام شد.

حریم "سراب پاپی" شهرستان سلسله آزادسازی و رفع تصرف شد

جودکی بیان کرد: در روزهای آینده نسبت به لایروبی سراب و رودخانه مذکور نیز اقدام خواهد شد تا دبی سراب و رودخانه مجددا افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون مقدار ۱۰ هکتار از حریم و بستر رودخانه های شهرستان رفع تصرف و آزادسازی شده است، افزود: حریم و بسترهای رفع تصرف شده مربوط به سراب های چناره، گلم کاو، گل نثایی، کهمان و زز بوده و در آینده ای نزدیک بخش های دیگری از سراب کهمان و رودخانه کاکارضا آزادسازی و رفع تصرف خواهد شد.

حریم "سراب پاپی" شهرستان سلسله آزادسازی و رفع تصرف شد

به گفته رئیس منابع آب سلسله، این شهرستان دارای ۶۰۰‌ چشمه دائمی و فصلی، ۲ رودخانه دائمی و هفت رودخانه فصلی، ۵۹۰ حلقه چاه صنعتی و کشاورزی و سه رشته قنات است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha