۱۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85246442
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دوره مربیگری و کلانتری پرش با اسب کشور در همدان برگزار شد

همدان- ایرنا- رئیس هیات سوارکاری استان همدان گفت: دوره مربیگری و کلانتری پرش با اسب با حضور ۷۰ سوارکار، برای نخستین بار به صورت همزمان به میزبانی استان همدان برگزار شد.

محمدرضا شوشتری روز سه شنبه در مراسم پایانی این دوره‌ها به خبرنگار ایرنا افزود: در دوره مربیگری پرش با اسب ۴۰ مربی از استان‌های همدان، کرمانشاه، کردستان، گیلان، مازندران و تهران زیر نظر مدرس فدراسیون سوارکاری آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

وی اظهارداشت: این دوره به میزبانی باشگاه سوارکاری آذرخش برگزار شد و افرادی که نمرات حد نصاب را کسب کردند، برای دریافت مدرک مربیگری به مرحله بعد راه یافتند.

شوشتری بیان کرد: در دوره کلانتری درجه ۳ پرش با اسب نیز، ۳۰ نفر از استان‌های همدان، تهران، کردستان، گیلان، مازندران و کرمانشاه شرکت کردند.

وی ادامه داد: این دوره با حضور مدرس برجسته فدراسیون سوارکاری و به میزبانی باشگاه سوارکاری ابن‌سینا برگزار شد.

رئیس هیات سوارکاری استان همدان افزود: در پایان این دوره از شرکت کنندگان، آزمون گرفته شد و به نفراتی که نمره حد مجاز را کسب کنند مدرک کلانتری پرش با اسب سطح ۳ اعطا می‌شود.

وی ادامه داد: پیش از این استان همدان با کمبود کلانتر پرش با اسب مواجه بود که با برگزاری این دوره، مشکل کمبود کلانتر برای برگزاری مسابقات استانی برطرف خواهد شد.

شوشتری تاکید کرد: همدان از استان‌های مستعد در رشته سوارکاری محسوب می‌شود و برگزاری اینچنین دوره‌هایی نقش موثری در ارتقای جایگاه سوارکاری استان در سطح کشور دارد.

همدان از استان‌های پیشتاز در برگزاری دوره های آموزشی سوارکاری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha