فرهادی‌زاد: دختران ما عملکرد موفقی داشتند/ مدال‌های نقره و برنز را می‌توان طلا کرد

هانگژو - ایرنا- نایب رییس کمیته ملی المپیک با مطلوب ارزیابی کردن عملکرد دختران ورزشکار ایرانی در بازی‌های آسیایی گفت: بانوان ورزشکار به زودی می‌توانند مدال‌های نقره و برنز خود را به خوش رنگ‌ ترین مدال تبدیل کنند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به هانگژو، مهین فرهادی‌زاد با اشاره به نتایج کسب شده از سوی دخترام اعزامی ایران به نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو تاکید کرد: دختران ورزشکار ما در این دوره از رقابت‌ها بسیار خوب ظاهر شدند و توانستند نتایج خوبی را برای کشورمان به دست بیاورند.

وی افزود: امروز روز پایانی رقابت‌های قایقرانی دختران و پسران است که خوشبختانه با کسب پنج مدال به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کردند.

او ادامه داد: خوشبختانه ورزشکاران ما به ویژه بانوان در این رقابت‌ها نشان دادند که در رشته‌های مختلف کار کرده‌اند، فدراسیون‌ها برای حضور موفق آنها وقت گذاشته و برنامه‌ریزی کرده‌اند، در عین حال دختران ما هم همه تلاش خود را کردند که بتوانند در رشته‌های مختلف به نتایج خوبی دست پیداکنند.

فرهادی‌زاد خاطر نشان کرد: در دوچرخه‌سواری فرانک پرتوآذر کار بی نظیری انجام داد، دختران ما در قایقرانی بسیار قوی ظاهر شدند، در کوراش دو دختر پرتلاش کشورمان توانستند با سن پایینی که دارند قدرتمند به مصاف حریفان خود بروند و با کسب مدال‌های خوش رنگ بدرخشند و باعث شادی مردم شوند.

وی ادامه داد: در کبدی دوتیم ملی مردان و زنان کشورمان در حال رقابت هستند و بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتند، امیدوارم بچه‌های ما بتوانند رقابت خوبی را به ثبت برسانند.

نایب رییس کمیته ملی المپیک خاطر نشان کرد : تعداد مدال‌های کسب شده توسط بانوان کشورمان نشان می‌دهد بچه‌های ما می‌توانند در آینده‌ای نزدیک مدال‌های نقره خود را به طلا و مدال‌های برنز را که تعدادشان هم کم نیست، به نقره تبدیل کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha