۱۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۱
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85246467
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

البرز غرق شادی و سرور

۱۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۱
کد خبر: 85246467
البرز غرق شادی و سرور

کرج - ایرنا - همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمدمصطفی (ص) و امام جعفر صادق(ص) مناطق مختلف شهری و روستایی استان البرز غرق در شادی و سرور است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جشن های ویژه میلاد پیامبر اسلام (ص) که از ابتدای آغاز هفته وحدت با برگزاری اجتماع مختلف در مناطق مختلف شهری و روستایی برگزار شده بود اینک در سالروز ولادت پیامبر مهربانی ها این جشن ها با حرکت های خود جوش مردمی رنگ زیباتری به خود گرفته است.
از همان ساعات ابتدای صبح امروز ۱۱ مهرماه در کنار موکب های پذیرایی ویژه مراسم میلاد رسول اکرم (ص) که در خیابان و معابر اصلی شهر های البرز برپا شده است گروه های خود جوش مردم مشغول پخش شربت و شیرینی بین رهگذران هستند.

البرز غرق شادی و سرور


توزیع سربندهای محمد رسول الله (ص)، بسته های فرهنگی با محتوای سیره نبی اکرم (ص) و پخش مولودی از موکب ها از دیگر ویژه برنامه های این روز خجسته در استان البرز است.
شماری از مردم البرز از همان ساعات اولیه صبح امروز با حضور در امامزادگان و بقاع متبرکه عشق و ارادت خود را به ائمه اطهار (ع) نشان دادند.
آنچه بیش از سال های گذشته در بین این همه عشق و شور خودنمایی می کند حضور نوجوانان و جوانان در آیین های این روز خجسته است.

برپایی ۷۸ موکب پذیرایی در البرز
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز روز سه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ۷۸ موکب در این استان برای پذیرایی از مردم در میلاد حضرت محمد (ص) برپا شد که ۲۳ موکب دانش آموزی است.
حجت الاسلام والمسلمین" علیرضا ابراهیمیان" افزود: ۳۸۰ مسجد استان البرز امروز ویژه برنامه سخنرانی و مداحی خواهند داشت .


ویژه برنامه اطعام در ۳۲ مسجد البرز
وی از اجرای طرح اطعام نیازمندان در ۳۲ مسجد استان البرز خبر داد و افزود: همچنین ۱۱۰ محله مردم آن با برپایی جشن میلاد خجسته رسول اکرم (ص) را به شادی نشستند.
ابراهیمیان یادآورشد: همایش پیاده روی خانواده ها ، برپایی ایستگاه های شادی و طنین یا محمدا در استان از دیگر ویژه برنامه های این روز خجسته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha