فرماندار مهرستان: وحدت خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است

زاهدان- ایرنا- فرماندار مهرستان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: یکی از دلایل اساسی پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس وحدت امت اسلامی بود و این عوامل در شرایط کنونی نیز نقش بسزایی در خنثی کردن نقشه‌های شوم بدخواهان اسلام دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ناصر درازهی روز سه شنبه در مراسم جشن بزرگ وحدت که با حضور فرماندار، معتمدان و متنفذان و اقشار مختلف مردم مهرستان در روستای مدحوک این شهرستان برگزار شد، افزود: هرچه همدلی، اخوت و برادری میان ملت های مسلمان بیشتر شود زمینه های بالندگی و رشد مشترک فکری و اعتقادی در جوامع اسلامی نیز بیشتر فراهم می شود.

وی بیان کرد: هفته وحدت میراث ماندگار امام راحل برای ملت مسلمان ایران و تمامی مسلمانان حهان بوده که تمامی فتنه‌ها و نقشه‌های دشمنان این سرزمین را نقش برآب کرده است.

فرماندار مهرستان وحدت را عامل صلح و پیروزی مسلمانان در برهه‌های مختلف عنوان کرد و گفت: هفته وحدت نعمت بزرگی است که باید پاسدار آن باشیم.

بخشدار مرکزی مهرستان نیز در این مراسم گفت: تقدیم ۱۱ هزار شهید اهل سنت به کشور برای ایجاد آسایش و آرامش در جامعه، نقطه عطف همدلی ها و همزبانی ها میان برادران شیعه و سنی ما هست که در عصر اسلام ستیزی، دست در دست یکدیگر تا فتح قله های رفیع انسانیت دست از یاری هم برنداشته و در این راه شجاعانه تا پای جان هم ایستادگی کردند.

هاشمزهی افزود: مردم سیستان و بلوچستان در سایه الطاف الهی و با توسل به وحدت در تمامی عرصه های با عزت و افتخار در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

به گزارش ایرنا جشن وحدت روستای مدحوک با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در قالب موسیقی‌های محلی، مسابقه‌های فرهنگی و هنری و بازیهای بومی و محلی و نمایشگاه صنایع دستی و غذاهای بومی و محلی برپا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha