امام جمعه خرم آباد: هنرمندان در راستای تبیین حیات طیبه تلاش کنند

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه هنرمندان رشته های مختلف باید در راستای تبیین حیات طیبه تلاش کنند، گفت: حرکت در مسیر شهدا لازمه تبیین حیات طیبه و بیان آرمان های شهیدان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، روز سه‌شنبه در آیین افتتاحیه جشنواره بین المللی موسیقی ایثار، نوای مهر در گلزار شهدای خرم آباد، اظهار کرد: شهدا بر فراز قله های فضیلت و مکارم انسانی و اخلاقی ایستاده و به دنیا و تمام تعلقات دنیا پشت پا زدند و به این درجه رفیع نائل آمدند.

وی با بیان اینکه باید برای معرفی حیات طیبه که در آن اخلاق، معنویت و پیشرفت وجود دارد، تلاش کنیم، گفت: حرکت در مسیر شهدا لازمه تبیین حیات طیبه و بیان آرمان های شهیدان است.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه هنر، رسانه، اهل قلم و موسیقی ویژگی های حیات طیبه را بیان کند، خاطرنشان کرد: اینها تاثیرگذار هستند و کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند تکلیف دارند مفاهیم اخلاقی را در این حوزه بیان کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: انقلاب اسلامی برای هنر و موسیقی بسترهایی فراهم کرده که موسیقی ایثار با نوای مهر رشد کند همچنین هنرمندان در مسیر ایثار خدمات خوبی به نظام جمهوری اسلامی ارائه دادند.

وی بیان کرد: هنرمندان و رسانه باید فضیلت ها و مکارم اخلاقی، شجاعت، دانایی و توانایی ملت را عرضه کنند و کسانی که در این حوزه قدم برمی دارند رزمنده هستند.

وی تاکید کرد: باید پیام شهدا را با هنر عرضه کرد و در ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه بین نسل جوان نقش آفرین شد.

به گزارش ایرنا جشنواره بین‌المللی موسیقی نوای مهر (ایثار) با حضور ۲۳ گروه‌ موسیقی کشوری و چهار گروه بین‌المللی شرکت‌کننده در محل گلزار شهدای خرم‌آباد آغاز به‌کار کرد و تا روز پنج شنبه ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha