منصوری: خدمت به ایثارگران را تکلیف خود می‌دانیم

تهران- ایرنا- معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: خدمت به ایثارگران را بر خود تکلیف می‌دانیم و با افتخار تلاش خواهیم کرد تا دغدغه‌های این عزیزان شنیده و اجابت شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، همزمان با سالروز ولادت خجسته پیامبر رحمت و هدایت، حضرت محمد مصطفی (ص) و امام صادق (ع)، خانواده‌های ایثارگران نهاد ریاست جمهوری گردهم آمدند.

در این مراسم که با حضور «محسن منصوری» معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، از «اصغر نقی‌زاده» هنرمند پیشکسوت و «محمد انصاری» از ورزشکاران کشورمان به‌عنوان مروجین فرهنگ ایثار و شهادت تجلیل شد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور طی سخنانی در جمع خانواده ایثارگران نهاد ریاست جمهوری اظهار داشت: خدمت به ایثارگران را بر خود تکلیف می‌دانیم و با افتخار تلاش خواهیم کرد تا دغدغه‌های این جامعه شنیده و اجابت شود.

«روح‌الله بیات» که اخیراً به عنوان مسئول امور ایثارگران ریاست جمهوری معرفی شده نیز با قدردانی از روحیه جهادی و توجه معاون اجرایی رئیس‌جمهور به خانواده‌های ایثارگران اعلام کرد: قصد داریم اتفاقات مفید و مؤثری برای جامعه معزز ایثارگران و خانواده‌هایشان رقم بزنیم.

در پایان این مراسم به مناسبت هفته دفاع مقدس از ایثارگران نهاد ریاست جمهوری تجلیل به عمل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha