۱۱ مهر ۱۴۰۲، ۲۱:۱۹
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85246862
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه کشته و ۱۴ مصدوم در حوادث رانندگی خوزستان

۱۱ مهر ۱۴۰۲، ۲۱:۱۹
کد خبر: 85246862
سه کشته و ۱۴ مصدوم در حوادث رانندگی خوزستان

اهواز- ایرنا- سخنگوی مرکز اورژانس ۱۱۵ خوزستان گفت: بر اثر وقوع چهار سانحه رانندگی امروز (سه شنبه) سه نفر کشته و ۱۴ نفر مصدوم شدند.

به‌گزارش ایرنا از روابط عمومی مرکز اورژانس ۱۱۵ خوزستان، عارف شرهانی اصل شامگاه سه شنبه در خصوص این سوانح رانندگی بیان کرد: در یکی از این حوادث یک دستگاه پژو پارس در منطقه تاراز شهرستان اندیکا واژگون شد.

وی گفت: بر اثر وقوع این حادثه یک مرد مصدوم و یک زن جان خود را از دست داد.

شرهانی اصل با اشاره به وقوع حادثه دیگر در مسیر باغملک به اهواز افزود: در این حادثه نیز یک دستگاه خودرو پراید واژگون شد که چهار نفر مصدوم و ۲ نفر کشته شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس خوزستان با اشاره به اینکه در این حادثه خودرو آتش گرفت اظهار کرد: مصدومان توسط آمبولانس و خودرو شخصی به بیمارستان شهید طباطبایی باغملک منتقل شدند.

شرهانی اصل ادامه داد: همچنین بر اثر برخورد یک دستگاه تریلی با پژو پارس در مسیر اندیمشک چهار نفر مصدوم شدند و مصدومان توسط ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک اعزام شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس ۱۱۵ خوزستان ادامه داد: همچنین بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو پارس در مسیر ایذه نیز پنج نفر مصدوم شدند که به بیمارستان شهدای این شهرستان منتقل شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha