سهرابی، کاویانی‌نژاد و علیزاده راهی نیمه‌نهایی شدند/ شکست دلخانی در دور دوم

هانگژو- ایرنا- سیددانیال سهرابی، امین کاویانی‌نژاد و ناصر علیزاده به مرحله نیمه نهایی وزن‌های ۶۷ ، ۷۷ و ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی در بازی‌های آسیایی راه یافتند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، رقابت‌های مرحله مقدماتی کشتی فرنگی در حالی از صبح امروز (چهارشنبه) در مجموعه ورزشی لین آن اسپورت بر روی ۳ تشک و طبق آخرین قوانین و مقرارت اتحادیه جهانی کشتی برگزار می‌شود.

در وزن ۶۰ کیلوگرم میثم دلخانی در دور نخست با نتیجه ۷ بر ۲ سوپارمانتور جیانیندر از هند را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب آدیوس سلطان گالی از قزاقستان شد . دلخانی باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست بیاورد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم سیددانیال سهرابی در دور اول با نتیجه ۵ بر ۲ یونگ جین رو از کره‌شمالی را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۹ بر صفر هانسو ریو دارنده طلای جهان از کره را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم که ۱۱ نفر شرکت کرده‌اند، امین کاویانی‌نژاد در دور نخست با نتیجه ۹ بر ۳ کیم هیون وو دارنده طلای جهان و المپیک از کره‌جنوبی را شکست داد و در دور بعد به مصاف دلشاد اومون گلدیف از ازبکستان می‌رود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۱۲ نفر حضور دارند، ناصر علیزاده در دور اول با نتیجه ۷ بر یک آتابک عزیزبکوف از قرقیزستان را شکست داد. وی در دور بعد نیز با همین نتیجه عظیم آناممدوف از ترکمنستان را مغلوب کرد و راهی نیمه نهایی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha