کاویانی‌نژاد و علیزاده فینالیست شدند/ سهرابی در دیدار رده‌بندی

هانگژو - ایرنا- نمایندگان اوزان ۷۷ و ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان با برتری مقابل رقبای خود در مرحله نیمه نهایی به دیدار فینال بازی‌های آسیایی رسیدند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، رقابت‌های مرحله مقدماتی کشتی فرنگی در حالی از صبح امروز (چهارشنبه) در چهار وزن در مجموعه ورزشی لین آن اسپورت بر روی ۳ تشک و طبق آخرین قوانین و مقرارت اتحادیه جهانی کشتی برگزار شد که نمایندگان اوزان ۶۰، ۶۷، ۷۷ و ۸۷ کیلوگرم کشورمان به روی تشک رفتند.

در وزن ۷۷ کیلوگرم امین کاویانی‌نژاد در در اول با نتیجه ۹ بر ۳ کیم هیون وو از کره‌جنوبی را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۵ بر ۳ دلشاد اومون گلدیف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل روی لیو از چین رفت و توانست با نتیجه۱ بر ۱ به برتری برسد و راهی فینال شود.

کاویانی‌نژاد در این دیدار با آکژول محموداف قهرمان جهان و نایب قهرمان المپیک از قرقیزستان پیکار می‌کند.

در وزن ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده در دور اول با نتیجه ۷ بر ۱ آتابک عزیزبکوف از قرقیزستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۷ بر ۱ عظیم آناممدوف از ترکمنستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۵ بر ۱ سونیل کومار از هند را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت.

علیزاده در این دیدار با جالگاسبای بردیموراتوف از ازبکستان مبارزه می‌کند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم میثم دلخانی در دور نخست با نتیجه ۷ بر ۱ سوپارمانتور جیانیندر از هند را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب آدیوس سلطان گالی از قزاقستان شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست بیاورد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم دانیال سهرابی در دور اول با نتیجه ۵ بر ۲یونگ جین رو از کره شمالی را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۹ بر صفر هانسو ریو از کره را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر ۴ و ضربه فنی مغلوب میرجان شرماخانبت از قزاقستان شد و به دیدار رده‌بندی رفت.

سهرابی در دیدار رده‌بندی برای کسب برنز باید به مصاف برنده لی لی از چین و نماینده تایلند برود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha