پاسخگویی به بیش از ۴ هزار تماس در مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر

بوشهر _ ایرنا_ سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: طی 6 ماهه نخست سال‌جاری چهار هزار و ۱۰۲ تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر برقرار و نسبت به پاسخگویی آن اقدام شده است.

به گزارش ایرنا، محبوبه شهریاری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این میزان تماس نسبت به مدت مشابه در سال گذشته دارای رشد هفت درصدی است.

وی افزود: هموطنان می توانند کلیه شکایت خود را در حوزه راهداری، حمل و نقل مسافر و کالا با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها مطرح و با دریافت کد پیگیری در جریان اقدامات انجام شده قرار گیرند.

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر درخصوص شکایت های ثبت شده در سامانه ۱۴۱ طی نیمه نخست امسال عنوان کرد: در حوزه حمل و نقل کالا ۵۳۷ تماس، حمل و نقل مسافر ۴۰۰ تماس و حوزه راهداری ۷۵۵ تماس بوده که این شکایات با ارجاع به حوزه های مختلف رسیدگی و پاسخ داده شده است.

پاسخگویی به بیش از ۴ هزار تماس در مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر

شهریاری با اشاره به آمادگی کارشناسان مرکز مدیریت راه‌ها به صورت شبانه روزی برای پاسخگویی به سوالات، شکایات و پیشنهادات هموطنان بیان کرد: همچنین بخش گویای سامانه ۱۴۱ جهت راهنمایی هموطنان بصورت دائم بروز رسانی می‌شود و وضعیت آب و هوا، انسداد راه‌ها، وضعیت جاده در محورهای کوهستانی، ترافیک در محورهای مواصلاتی را به اطلاع تماس گیرنده می رساند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha