۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۸
کد خبر: 85247266
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار و نیم تن هیزم جنگلی قاچاق در اردبیل کشف شد

۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۸
کد خبر: 85247266
چهار و نیم تن هیزم جنگلی قاچاق در اردبیل کشف شد

اردبیل-ایرنا- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از کشف و ضبط ۴۰ اصله قنداق و چهار و نیم تن هیزم قاچاق جنگلی در اردبیل خبر داد.

به گزارش ایرنا از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل، محمود قلی زاده روز چهارشنبه اظهار کرد: با اقدام به موقع ماموران پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان اردبیل یک دستگاه کامیون حامل چهار و نیم تن هیزم در جاده مغان - اردبیل و یک دستگاه وانت نیسان حامل ۴۰ اصله قنداق جنگلی در جاده نمین - اردبیل توقیف و محموله قاچاق ضبط شد.

وی افزود: در این رابطه ۲ نفر متخلف دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضایی استان معرفی شدند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل صیانت و حفاظت از منابع طبیعی را وظیفه همه مردم عنوان کرد و افزود: در حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملی استان با متخلفان، قاچاقچیان چوب آلات جنگلی و متصرفان اراضی ملی مماشات نخواهیم کرد.

وی از شهروندان و دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی و قاچاق چوب با سامانه‌های امداد جنگل و مرتع به شماره‎‌های ۱۳۹ و ۱۵۰۴ تماس بگیرند تا اقدامات فوری برای جلوگیری از هر گونه دخل و تصرف در اراضی ملی و قاچاق چوب انجام شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل به مخربان عرصه‌های منابع طبیعی هشدار داد و گفت: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی با همکاری نیروی انتظامی و حضور شبانه روزی در عرصه‌ها با متخلفان برخورد می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha