۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۴
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85247308
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱ هزار فرصت شغلی جدید در لرستان ثبت شد

خرم آباد - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: اولویت و اصلی ترین شاخص کارکرد دولت در حوزه ایجاد اشتغال می باشد که امسال بنابر ثبت سامانه"رصد" ۱۱ هزار و ۳۲۱ شغل جدید در استان ایجاد شده است.

به گزارش ایرنا "سیروس ابراهیمی" روز چهارشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان بیان کرد: به همین منظور سال گذشته ۴۰ هزار نفر سهمیه اشتغال در استان داشتیم که درصد بالایی از آنها محقق شد و اقدام خوبی در لرستان بود.

وی افزود: امسال نیز سهمیه اشتغال استان ۲۹ هزار و ۵۴۴نفر است که تاکنون ۱۱ هزار و ۳۲۱ شغل ثبت شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون منابع تبصره ای به ویژه تبصره ۱۸ به استان ابلاغ نشده و واحدهای اجرایی نتوانستند تسهیلات دریافت کنند ادامه داد: براساس سامانه رصد درصد بالایی از اشتغال های ابلاغی محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه برخی از دستگاه های اجرایی در ثبت اشتغالزایی سامانه رصد تعلل داشتند عنوان کرد: تحقق اشتغال در دولت و دستگاه های اجرایی اولویت است و در جلسات شورای برنامه ریزی رصد اشتغال مورد پیگیری قرار می گیرد تا دستگاه ها توجه بیشتری به این مهم داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان همچنین گفت: سه زنجیره ارزش راهبردی در استان پیشنهاد، تاکنون ۲۰ جلسه در این راستا تشکیل و راهبرد زنجیره های ارزش مشخص شده است.

ابراهیمی افزود: براساس استعدادهای استان سه زنجیره پرورش آبزیان، کشت گیاهان دارویی به ویژه گل محمدی و پودر کربنات کلسیم تعریف شده است که توسعه زنجیرهای ارزش راهبردی از برنامه های وزارت کشور می باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha