۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۴
کد خبر: 85247345
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعضای شبکه اراذل و اوباش در ارومیه دستگیر شدند

۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۴
کد خبر: 85247345
اعضای شبکه اراذل و اوباش در ارومیه دستگیر شدند

ارومیه - ایرنا - رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: پنج عضو شبکه اراذل و اوباش در ارومیه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدعلی حقوردیان روز چهارشنبه در این خصوص اظهار کرد: نظم و امنیت جامعه و آسایش مردم خط قرمز پلیس است و پلیس در برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی اضافه کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه پنج نفر با قدرت‌نمایی، ایجاد درگیری و مزاحمت در یکی از محلات ارومیه، موجب سلب آسایش عمومی و نگرانی شهروندان شده و متواری شده بودند، پیگیری پلیس در این خصوص آغاز شد.

رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی، پنج نفر متهم را شناسایی و طی هماهنگی قضایی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کرده و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی دادند.

سرهنگ حقوردیان با اشاره به اینکه ۲ متهم دستگیر شده از اراذل و اوباش سطح ۲ و مابقی آنها نیز نوظهور بودند، گفت: پلیس برای برقراری نظم و امنیت و ارتقای احساس آرامش در بین مردم با مخلان نظم و امنیت به طور قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha