۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۶
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85247392
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صنایع و اصناف کاشان با حمایت از ورزش به کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک کنند

کاشان _ ایرنا _ رییس اداره ورزش و جوانان کاشان گفت:واحدهای صنعتی و صنفی شهرستان با ورود به موضوع حمایت مالی از رشته‌های ورزشی در کاهش آسیب‌های اجتماعی مشارکت کنند.

محمدجواد سلامیان زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: واحدهای صنعتی کاشان با رویکرد مسئولیت اجتماعی وارد زمین ورزش شوند.
وی بابیان اینکه بحث جذب حامی مالی یک مقوله حساس است که باید با استفاده از شیوه‌های نوین از آن برای ورزش شهرستان بهره‌مند شد، گفت: توسعه ورزش کاشان به معنای عام اراده جمعی و فراتر از دستگاه ورزش و جوانان را می طلبد.
رییس اداره ورزش و جوانان کاشان بیان کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان با توجه به اعتبارات محدود به تنهایی نخواهد توانست از تیم های ورزشی حمایت کند و این امر فقط با ورود و هم افزایی خیران و اسپانسرهای ورزشی به بخش قهرمانی امکان پذیر است.
سلامیان با تاکید بر استفاده از ظرفیت های واحدهای صنفی و صنعتی برای توسعه ورزش شهرستان افزود: این واحد ها با توجه به علاقه و انگیزه می توانند در سهمیه‌داری و باشگاه‌داری اقدام لازم را به عمل آوردند و این امر موجب توسعه و پیشرفت ورزش کاشان و به تبع کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد.
وی اظهار کرد: شرکت سایپا ،کارخانه فولاد و غیره می توانند با ایجاد و تاسیس باشگاه، علاوه بر ایفای مسئولیت اجتماعی، زمینه بهره مندی جوانان و حتی کارگران خود از مزایای ورزش قهرمانی فراهم آورد و در این راستا به توسعه برندینگ خود اقدام کند.
رییس اداره ورزش و جوانان کاشان بیان کرد: با حمایت مقامات شهرستانی ، با بهره‌برداری از ظرفیت صنعتی کاشان، حمایت از تیم‌های شهرستانی و لیگ های ورزشی شتاب خواهد گرفت و شرایط به سمت تعالی ورزش قهرمانی فراهم می شود.

سلامیان گفت: حضور صنایع و کارخانه ها در ورزش و باشگاه داری، سرمایه اجتماعی ارزشمندی ایجاد می کند.
وی با اشاره به وجود قوانین در خصوص کمک صنایع به فعالیت‌های ورزشی افزود: مسوولان از واحدهای صنعتی با هدف ورود بنگاه‌های اقتصادی به ورزش و توسعه هر ۲ بخش حمایت کنند.
وی تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان کاشان در این راستا می تواند مقررات و راه‌های تشویق جلب مشارکت بخش صنعت را تهیه و اعلام کند.
رییس اداره ورزش و جوانان کاشان بیان کرد: لازم است از مدل های موفق در باشگاه داری صنایع الگو گرفت تا زمینه مناسب برای اقناع اصحاب صنعت برای ورود و سرمایه گذاری در ورزش استفاده شود.
سلامیان اضافه کرد: واحد های صنعتی شهرستان ازجمله شرکت سایپا ،کارخانه فولاد و غیره در حوزه های اجتماعی و فرهنگی و خیریه،می توانند حضور موثری داشته باشند و برای توسعه سرمایه اجتماعی خود باید در حوزه ورزش و باشگاه داری نقش موثرتری را ایفا کنند.

کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، پرجمعیت‌ترین شهر اصفهان پس از مرکز این استان و بیست و هشتمین شهر پرجمعیت ایران محسوب می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha