۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۶
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85247425
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دمای هوای اصفهان کاهش می‌یابد

۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۶
کد خبر: 85247425
دمای هوای اصفهان کاهش می‌یابد

اصفهان-ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: کاهش محسوس دما از روز جمعه(۱۴مهر) در اصفهان پیش بینی می‌شود و دمای هوا در بیشتر نقاط استان بین سه تا پنج درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.

محمد رضا رفیعی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جو به نسبت ناپایدار تا ۲ روز آینده بر روی استان است و وضعیت هوا در بیشتر مناطق بصورت صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید تا شدید پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: احتمال وقوع طوفان لحظه‌ای بویژه در مناطق غربی استان وجود دارد و در برخی مناطق گاهی همراه با گرد و خاک محلی پیش‌بینی می‌شود و در مناطق مُستعد نیمه شمالی بارش پراکنده موقت نیز دور از انتظار نیست.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت: جو به نسبت پایداری از روز جمعه در استان استقرار پیدا می‌کند و آسمان صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد به نسبت شدید پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: دمای هوای بیشتر مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت.

رفیعی گفت: دمای صبح امروز شهر اصفهان هم ۱۸ درجه سانتی‌گراد رسید که نسبت به‌ روز گذشته ۲ درجه گرمتر شد.

وی اضافه کرد: چوپانان و زواره با دمای ۳۵ و بویین و میاندشت با دمای ۶ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرمترین و خُنکترین نقاط استان در شبانه‌روز گذشته بودند.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان برای کلانشهر اصفهان در روز پنجشنبه(فردا)، هوای صاف تا قسمتی ابری ابری، گاهی وزش باد به نسبت شدید، در نیمه غربی باد شدید و برای روز جمعه، هوای صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد به نسبت شدید پیش بینی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha