۲ هزار و ۶۳۲ نفر ساعت دوره آموزشی توسط استاندارد لرستان برگزار شد

خرم آباد- ایرنا- مدیرکل استاندارد لرستان گفت: ۲ هزار و ۶۳۲ نفر ساعت دوره آموزشی از ابتدای سال جاری تاکنون برای ارتقای سطح دانش فنی کارکنان برگزار شده است.

به گزارش ایرنا از روابط‌عمومی اداره کل استاندارد لرستان، "وحید والیزاده مرادی" روز چهارشنبه اظهار کرد: از این مجموع، یکهزار و ۶۴۴ نفر ساعت آموزش ویژه مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی و ۹۸۸ نفر ساعت برای کارکنان اداره کل استاندارد لرستان برگزار شده است.

وی افزود: پارسال نیز براساس تقویم آموزشی این اداره کل ، ۲ هزار و ۶۳۲ نفر ساعت آموزش در حوزه‌های مختلف برگزار شده است‌.

مدیرکل استاندارد لرستان با بیان اینکه هدف از برگزاری این دوره‌ها ارتقای سطح دانش فنی بین کارکنان، واحدهای تولیدی و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی بوده است، افزود: همچنین در هفتمین کمیسیون ماده ۴۲ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، هشت پرونده مورد بررسی قرار گرفت که سه واحد تولیدی مربوط به صنایع غذایی، یک واحد تولیدی صنعت مکانیک و فلزشناسی، یک واحد مهندسی پزشکی و یک واحد شیمیایی، به علت نواقص بحرانی امتیاز منفی کسب کردند.

والیزاده مرادی افزود: کمیسیون ماده ۴۲ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد با ملاحظه شرایط و امکانات خاطی و دفعات تخلف، در صورت احراز جرم، مراتب را به مرجع قضایی ذیصلاح ارجاع می دهد که برای پنج پرونده مربوط به سه واحد تولیدی صنایع غذایی اخطار کتبی صادر و همچنین یک پرونده نیز تبرئه شد.

وی گفت: همچنین در سایر موارد، مصوبات کمیسیون شامل تذکر و اخطار، اخذ تعهد، جریمه متناسب با تخلف، جمع آوری محصول از سطح بازار، الزام به بهسازی و اصلاح، فروش فرآورده های توقیفی، امحای کالا و تعطیل واحد تولیدی یا خدماتی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha