۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۱
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 85247561
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رای داوری صادر شد؛ مالک تیم داماش هستم

مالک جدید باشگاه داماش گیلان گفت: رای داوری هیئت فوتبال صادر شده است و بر اساس آن مالک تیم فوتبال داماش هستم.

نصیر نعیمی‌پور ضمن عذرخواهی از طرفداران در خصوص اتفاقات رخ داده در بازی با تیم خیبر بیان کرد: برای حفظ آرامش تیم سکوت کردم. تیم بابل تیمی نبود که بتواند از داماش گیلان امتیاز بگیرد، درواقع ما انقدر ضعیف عمل کردیم که امتیازات را یکی پس از دیگری از دست می‌دهیم و بابت آن از طرفداران عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: دقایق زیادی از بازی توپ و میدان در اختیار ما بود، گل زدیم، موقعیت خوبی هم بعد از آن داشتیم، گل هم زدیم البته یک پنالتی از دست دادیم که از آثار روحی و روانی تیم نشات می‌گیرد. کادر فنی علیرغم تلاش بسیار هنوز نتوانسته‌اند روحیه تیم را پس از بازی با مس برگردانند. پس از تغییرات مدیریتی و مالکیتی تیم، بچه‌ها هنوز نتوانسته‌اند خود را پیدا کنند.

مالک باشگاه داماش گیلان اظهار کرد: ضعف‌هایی نیز در تیم وجود دارد که با توجه به ضعف‌های روحی بیشتر نمایان شده است. در نیمه دوم نیز پنالتی دیگری گرفتیم و به گل تبدیل کردیم با این حال موقعیت‌هایی در ضدحمله‌ها داشتیم که به دلیل بی‌دقتی و بدشانسی از دست رفتند. اگر می‌توانستیم گل دوم را بزنیم اتفاقات بهتری می‌افتاد.

نعیمی‌پور در خصوص نرفتن به cip و ماندن در کنار هواداران گفت: cip را به دلیل عشق به آقای زحمتکش بستند، ایشان اجازه ورود به ورزشگاه را نداشت البته این دلیلی است که به من گفته شده است. آقای الماسخاله اعلام کردند که به هیچ‌کس cip نمی‌دهند. ۴۸ ساعت قبل از من اسامی مهمانان را خواسته بودند. شب قبل از بازی نیز با من تماس گرفته بودند که به ورزشگاه نیا. مسئولان فوتبال این استان در مسائلی که در حیطه اختیارشان است مانند قراردادهای ما سکوت می‌کنند و در مسائلی دخالت می‌کنند که در حیطه کاری‌شان نیست.

وی افزود: من به عنوان یک شهروند و هوادار تیم می‌توانم به استادیوم بیایم. به همین دلیل در کنار مردم نشستم و مانند هواداران به عشق تیم به استادیوم آمده‌ام. سعی کردم جو را در قسمتی که هستم آرام کنم اما هوادران کاسه صبرشان لبریز شده است. هواداران بسیار باهوش و فهیمی داریم، مطالبات دارند، حقوق خود را می‌دانند واز آنها دفاع می‌کنند. لحظات آخر با من تماس گرفتند که از پنجره اداره کل ورزش بازی را تماشا کن که قبول نکردم و ترجیح دادم در کنار هواداران بمانم.

مالک باشگاه داماش گیلان خطاب به هواداران گفت: اعتراضاتی که به تیم و وضعیت مالکیتی دارند، به حق است. در خصوص اعتراض به اهمال‌کاری مسئولان هیئت فوتبال هم حق دارند. باتوجه به این که همچنان دست ما از تیم کوتاه است، نمی‌توانم کاری کنم اما پیشنهاد می‌دهم صبوری کنند تا تیم را تحویل بگیریم. درباره بازیکنان تیم هم باید بگویم که این بچه‌ها اذیت شدند، از مسائل مالی و سکونت گرفته تا آماده‌سازی تیم اهمال‌کاری بسیاری صورت گرفته است. تیم بیش از ۹۰ دقیقه جان خود را جلوی توپ گذاشتند. هواداران حق دارند و دلسوز تیم هستند و من دست هواداران را می‌بوسم.

نعیمی‌پور ادامه داد: قبل از بازی اعلام کرده بودند که نعیمی به هواداران پول داده است. این چه حرف زشتی است؟ هواداران ما بسیار باشخصیت‌تر و باکلاس‌تر از این هستند که با پول امثال من چیزی بگویند یا نگویند. مسئولان فوتبال استان باید بدانند که بی‌نیازی به دارایی نیست به دل بزرگ است و هواداران ما دل بسیار بزرگی دارند و عاشق تیم هستند. مگر می‌شود بدون هیچ سند و مدرکی مردم را متهم کرد و تهمت زد. بخش حقوقی باشگاه به این مسائل رسیدگی می‌کند و حقوق هواداران را مطالبه می‌کند. تمام سرمایه تیم هواداران آن هستند.

وی در خصوص مالکیت اظهار کرد: ماجرا شفاف است، رای داوری صادر شد و ما مالک باشگاه هستیم و تیم را باید به ما تحویل بدهند. هرچند تلاش‌هایی شده که این کار انجام نشود. تا امروز منتظر رای داوری بودند و امروز که رای داوری صادر شده خود را به خواب زده‌اند و به هیچ وجه از خواب بیدار نمی‌شوند.

مالک جدید باشگاه داماش گیلان در پرسش به این پاسخ که طبق قرارداد امروز چک دارید، آیا پاس شده است، عنوان کرد: طبق رای داوری عمل می‌کنیم. روی صحبت من هواداران و اعضای تیم هستند، مبلغی را پرداخت کرده‌ام و باید تیم را تحویل می‌گرفتم که خلف وعده شده است. دو چک امانی دست آقای زحمتکش دارم که باید تحویل می‌شده که خلف وعده داشته است. همچنین هزینه‌های تیم را تاریخی پرداخت کرده‌ام. اجازه هیچ دخل و تصرفی در تیم هم نداشتم. اگر جای من بودید و تیم را به شما تحویل نمی‌دادند، آیا پول بیشتری پرداخت می‌کردید؟

نعیمی‌پور افزود: از ۲۰ روز قبل اعلام کرده بودم که چک بعدی را به هیچ عنوان پاس نمی‌کنم. مبلغ آماده است اما تا زمانی که تیم را تحویل نگیرم چک را پاس نمی‌کنم. شب قبل از بازی طی تماسی که با آقای جواد تمیزکار داشتم، از سوی اقای الماسخاله نقل قول‌های جدیدی را به من منتقل کردند مبنی بر این که خرج کردهای آقای زحمتکش را پرداخت کنم. در حالی که هیچ مدرکی برای این خرج کردهای ۶ میلیارد تومانی وجود ندارد. براساس رای داور خرج کردهای نوع ۵ (قرارداد بازیکن‌ها) را باید پرداخت کنم.

وی ادامه داد: به ارکان ذی‌صلاح قانونی شکایت را تقدیم کردیم و جلسه‌ای هم با اقای آرمان داشتیم و به ایشان هم گفتم که چک را پس از تحویل تیم پاس می‌کنم. به گفته آقای آرمان اگر این چک را پاس کنم، می‌توانند در صدور پروانه به من کمک کنند. فرایند صدور پروانه نیز ۲ تا ۳ ماه زمان می‌برد. رویه بسیار بدی است. قطعا چک پاس نمی‌شود تا زمانی که تیم به صورت کامل تحویل ما شود.

مالک جدید باشگاه داماش گیلان بیان کرد: قرار بر این بود که تیم بلافاصله بعد از رای داوری به ما تحویل داده شود. براساس رای داوری تنها خرج کرد نوع ۵ یعنی قرارداد بازیکن‌ها به ما مربوط است. قراردادها نیز بسیار بی‌سلیقه انجام شده چرا قرارداد بازیکن ۲۳ ساله از نظر زمانی با قرارداد بازیکن ۳۲ ساله یکی است؟ برخی از بازیکنان ۵۰ تا ۶۰ درصد مبلغ قرارداد خود را گرفته‌اند و برخی دیگر حتی یک ریال هم نگرفته‌اند. با این حال آماده تحویل گرفتن تیم هستیم.

نعیمی‌پور با اشاره به این که اگر تیم را تحویل نگیرم به تهران می‌روم، اظهار کرد: کارها را از فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی و مراجع قضایی پیگیری خواهم کرد. رای داوری در همه موارد کاملا به نفع ماست. اقای زحمتکش امضا و تفاهمی خارج از حیطه اختیارات خودش انجام داده است. وظیفه ایشان مدیریت فنی بود و باید تمام قراردادها را به امضای یا حداقل تایید ما می‌رساند. به این بند از رای داوری احترام می‌گذاریم اما تمکین نمی‌کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا اداره کل ورزش به این قضیه ورود نمی‌کند، گفت: این اداره در ابتدا خود را ذی‌صلاح ندانست و به هیئت فوتبال ارجاع دادند. حال که رای داوری را گرفتیم اقای آرمان می‌گویند که باید چک را اقای زحمتکش را پاس کنیم.

مالک باشگاه داماش گیلان در خصوص اتفاقات خرم‌آباد عنوان کرد: در فوتبال چنین اتفاقاتی می‌افتد. بی‌نظمی در نیمکت تیم داماش حاصل مدیریت ضعیف است. این امر کاملا مشخص است و تمام طرفداران هم می‌دانند. این میزان از استرس و بی‌قراری در بازیکنان درست نیست و این بچه‌ها باید از لحاظ روحی و روانی بازپروری شوند. اگر حکم و چک‌های ما در ابتدای فصل نبود، حتی ۱۰ نفر از این بازیکنان و کادر فنی با اقای زحمتکش قرارداد نمی‌بستند؛ با توجه به رفتارهایی که در فصل قبل داشتند که شامل عدم پرداخت حقوق مربی و بازیکنان می‌شود.

نعیمی‌پور افزود: مسائل خرم‌آباد از مسائل روحی و روانی نشات می‌گرفت. نزدیک تیم نیستم اما به عنوان یک هوادار می‌گویم که اگر تیم در شرایط نرمال بود چنین اتفاقاتی نمی‌افتد و اگر قرار بود ببازند نیز یک بازنده سربلند بودند. صحنه‌ها زیبنده قوتبال خرم‌آباد و گیلان نبود، فرهنگ گیلان بسیار بالاست و فرهنگ گیلانی بسیار غنی است. اشتباه داوری جزئی از بازی است اما تیم کاپیتان و مربی دارد که می‌توانستند اعتراض کنند. قول می‌دهم پس از تحویل تیم نظم و انضباطی در تیم برقرار کنیم که صحنه‌ای شبیه به خرم‌آباد رخ ندهد. این واکنش‌ها را هواداران تیم نیز نمی‌پسندند.

وی در خصوص ادامه کار فعالیت کادر فنی گفت: بارها اعلام کردم که اهل فن باید در این باره نظر دهند. براساس توافقاتی که داشتیم در این خصوص اقای مجید جلیلی تصمیم‌گیرنده هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha