جشنواره گل مدافع عنوان قهرمانی و برتری دشوار پوهانگ

تهران- ایرنا- تیم فوتبال اوراواردز ژاپن مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا موفق شد با نتیجه ۶ بر صفر هانوی ویتنام را مغلوب کند.

به گزارش ایرنا، از هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق آسیا امروز از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه، سه دیدار برگزار شد.

دیدار تیم‌های اوراواردز ژاپن و هانوی اف سی ویتنام از گروه J در ورزشگاه سایتاما با قضاوت ادهم محمد برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۶ بر صفر نماینده ژاپن به پایان رسید. برای اوراواردز مدافع عنوان قهرمانی در این دیدار گل به خودی فام توان های (۹)، شولز (۱۹)، تاکاهاشی (۳۷)، تاکاهیرو سکینه (۶۶)، کانته (۷۰) و اکانیت پانیا (۸۵) گلزنی کردند.

با این نتیجه اوراواردز ۴ امتیازی شد و در رتبه دوم قرار گرفت و هانوی بدون امتیاز در رتبه چهارم ایستاد.

جشنواره گل مدافع عنوان قهرمانی و برتری دشوار پوهانگ

جشنواره گل مدافع عنوان قهرمانی و برتری دشوار پوهانگ

در دیگر دیدار این گروه پوهانگ استیلرز کره‌جنوبی در خانه با قضاوت موعود بنیادی‌فر میزبان ووهان تری تاونز چین بود که در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر یک نماینده کره‌جنوبی به پایان رسید. برای پوهانگ در این دیدار شین کوانگ هون (۱۳) و زکا (۵۴ و ۳+۹۰) گلزنی کردند. تک گل ووهان که از دقیقه ۴۰ با اخراج پنگفی ۱۰ نفره شده بود را عبدالعزیز یاکوبو (۱۰) به ثمر رساند.

با این نتیجه پوهانگ استیلرز ۶ امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت و ووهان تری تاونز نیز با یک امتیاز در رتبه سوم ایستاد.

جشنواره گل مدافع عنوان قهرمانی و برتری دشوار پوهانگ

از گروه H نیز امروز یک دیدار برگزار شد که در آن ونتفورت کوفو ژاپن در ورزشگاه ملی این کشور بوریرام یونایتد تایلند بود که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر نماینده ژاپن به پایان رسید. تک گل ونتفورت را در این دیدار موتوکی هاسگاوا در دقیقه ۹۰ به ثمر رساند.

با این نتیجه ونتفورت کوفو ۴ امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت و بوریرام یونایتد با ۳ امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha