راه اندازی پروازهای فرودگاه گناباد امید را در مردم منطقه افزایش داد

گناباد-ایرنا- معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار گناباد گفت:‌ راه اندازی پروازهای فرودگاه این شهرستان امید را در بین آحاد جامعه نسبت به خدمات دولت سیزدهم و نظام جمهوری اسلامی بیش از پیش افزایش داد و آنان را دلگرم کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا سید حسن شریفی مقدم روز چهارشنبه در نشست تبیین راهکارهای افزایش حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود:‌ با پیگیری های دولت سیزدهم فرودگاه گناباد تکمیل شد و به بهره برداری رسید و با برقراری پروازهای آن شور و شادی و احساس امید نسبت به خدمات دولتمردان بین آنان افزایش یافته است.

وی ادامه داد:‌ باید با محوریت جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و بیان خدمات مسوولان در بخشهای مختلف مردم را امیدوار کرد و بستر حضور آنان در انتخابات را افزایش داد.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار گناباد اظهار کرد:‌ به برکت نظام جمهوری اسلامی امروز علاوه بر مناطق شهری در دورترین نقاط این شهرستان شاهد ارائه خدمات زیربنایی نظیر گازرسانی، برق رسانی و آب رسانی هستیم و حتی اهالی روستای "خوش منزل" با چهار خانوار جمعیت طی یک سال قبل از نعمت برق برخوردار شدند.

شریفی ثبت نام ۱۱۵ نامزد در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه گناباد و بجستان را یادآور شد و افزود:‌ دست اندرکاران برگزاری انتخابات با بی طرفی کامل و جانبداری نکردن از فرد و یا گروهی خاص از همه ظرفیتهای موجود برای مشارکت حداکثری در انتخابات بهره می گیرند.

نخستین پرواز مسافری فرودگاه گناباد دیروز سه شنبه همزمان با سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام صادق (ع)‌ بر زمین نشست.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha