۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۴۷
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85247747
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک واحد آلاینده تولید زغال در بهارستان تعطیل شد

بهارستان - ایرنا - رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان اعلام کرد: یک واحد تولید زغال نیمه صنعتی در شهرک صنعتی بهاریه که با فعالیت غیراصولی موجبات آلودگی هوا را فراهم آورده و اخطاریه های متعددی از این اداره دریافت کرده بود، طی هفته جاری تعطیل شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، محمدعلی جودکی روز چهارشنبه اظهار داشت: علاوه بر جمع آوری واحد مذکور، با پیگیری های صورت گرفته توسط این اداره، یک واحد ذوب پلاستیک در شهرک صنعتی بهاریه و یک واحد تولید زغال فشرده صنعتی در شهرک صنعتی قلعه میر که فعالیتشان همراه با ایجاد آلودگی هوا بوده در راستای بهبود عملکرد خود نسبت به نصب و راه اندازی سیستم فیلتراسیون هوا اقدام کردند.

وی از اجرای گشت و پایش زیست محیطیدر محورهای شهرک های صنعتی قلعه میر و بهاریه، شهرهای نسیم شهر و گلستان و روستای امامزاده باقر، در راستای کنترل آلودگی هوا در سطح شهرستان و برخورد با واحدهای آلاینده طی هفته جاری خبر داد.

جودکی با اشاره به آغاز فصل سرد سال و تشدید آلودگی هوا تحت تاثیر پدیده وارونگی دما و در نتیجه امکان قرارگیری در شرایط اضطرار آلودگی هوا در این روزها خاطرنشان کرد: این اداره به منظور برخورد با هرگونه تخلفات زیست محیطی به ویژه در زمینه آلودگی هوا، گشت و پایش های خود را در سطح شهرستان تشدید کرده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان همچنین در پایان، به پایش سه مرکز معاینه فنی خودروهای سبک در شهرستان اشاره و یادآوری کرد: با توجه به پایش و بررسی صورت گرفته فعالیت هر سه مرکز مطابق با استانداردهای محیط زیستی بوده است.

بهارستان با جمعیت بیش از ۷۵۰ هزار نفر و ۲ بخش بوستان و گلستان در جنوب غربی استان تهران یکی از شهرستانهای پر تراکم به لحاظ جمعیتی با کمترین وسعت جغرافیایی در کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha