وقوع سرقت در دلیجان ۱۳ درصد کاهش یافت

خمین - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت: وقوع سرقت در نیمه نخست امسال در دلیجان ۱۳ درصد کاهش داشته است.

به گزارش ایرنا ، سرهنگ ملک حسین چگینی عصر چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه، افزود: ۱۹۷سارق در دلیجان در نیمه نخست امسال دستگیر شدند که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۴ درصد افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی دلیجان با بیان اینکه ۳۹۳ و نیم کیلوگرم انواع مواد مخدر امسال در این شهرستان کشف شد، بیان کرد: ۲۰ قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر، ۱۰۰ خرده فروش و ۳۸۶ معتاد در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ‌ چگینی گفت: تصادفات درون شهری منجر به فوت در سال جاری ۶۷ درصد کاهش داشته و تصادفات درون شهری منجر به جرح نیز ۱۸ درصد کاهش نشان می‌دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان ادامه داد: تصادفات برون شهری منجر به فوت در این شهرستان ۲۷ درصد و تصادفات برون شهری منجر به جرح نیز ۲ درصد کاهش یافته است.

سرهنگ چگینی با تاکید بر نظارت بر اماکن و اصناف دلیجان افزود: ۱۱ واحد صنفی متخلف از ابتدای امسال تاکنون مهر و موم شدند و ۲۷۰ فقره تذکر صادر شده است.

وی از برگزاری ۴۵ برنامه در هفته ناجا در سطح شهرستان دلیجان خبر داد و گفت: برگزاری صبحگاه مشترک، مراسم تجلیل از پرسنل، برپایی ایستگاه سلامت، نشست با معتمدین و شوراها، برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار با امام جمعه، دیدار با خانواده شهدای نیروی انتظامی بخشی از برنامه‌های این هفته در این شهرستان است.

فرمانده انتظامی دلیجان، برپایی میز خدمت در نماز عبادی و سیاسی جمعه، غبارروبی وگل افشانی قبور مطهر شهدا، برپایی نمایشگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را از دیگر برنامه‌های هفته ناجا در این شهرستان بیان کرد.

دلیجان در جنوب استان مرکزی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha