۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۰
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85247824
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج هزار و ۶۰۰ قرص قاچاق در نهبندان کشف شد

۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۰
کد خبر: 85247824
پنج هزار و ۶۰۰ قرص قاچاق در نهبندان کشف شد

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف پنج هزار و ۶۰۰ عدد انواع قرص قاچاق و غیرمجاز از یک دستگاه اتوبوس خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین عرب روز چهارشنبه اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی "سهل آباد" شهرستان نهبندان در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از سمت زابل به مشهد در حرکت بود، مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از اتوبوس، پنج هزار و ۶۰۰ عدد انواع قرص قاچاق و غیرمجاز کشف شد که ارزش ریالی محموله کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بیش از ۴۹۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: ماموران در این رابطه سه متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی تصریح کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف ماموریتی فرماندهی انتظامی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمامی نهادها و بخش‌ها با نیروی انتظامی ضروری است.

خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد و نهبندان در ۲۰۰ کیلومتری جنوب بیرجند است که با کشور افغانستان مرز مشترک دارد.

محور شرق استان به ویژه شهرستان نهبندان مسیر عبور کالای قاچاق است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha