استاندار سمنان: افرادی که در استان بر طبل تفرقه می‌کوبند، بیمارند

شاهرود - ایرنا - استاندار سمنان گفت: این خطه در کشور سرآمد وحدت و حجت الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان محور آن است، گفت افرادی که در استان بر طبل تفرقه می‌کوبند، بیمارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمد رضا هاشمی روز چهارشنبه در سفر یکروزه به بخش بیارجمند شاهرود در بین مردم روستاهای قلعه بالا، گیور، دستجرد، خانخودی و دزیان با بیان اینکه وحدت، همدلی و انسجام راه رسیدن به موفقیت مطلوب است، افزود: در حوزه روستا، بخش، شهرستان و استان نیز در صورت حفظ وحدت موفقیت و دستاوردهای مطلوب حاصل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز با وحدت و انسجام می‌توان از بسیاری از مشکلات عبور کرد، ادامه داد: اگر در حوزه‌های مختلف علمی، فضایی، پزشکی، اقتصادی و نظامی به دستاوردهای ارزنده رسیده‌ایم، به برکت نظام جمهوری اسلامی و وحدت بین مردم است.

یکهزار و ۸۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای روستاهای بیارجمند هزینه شد

استاندار سمنان گفت: یکهزار و ۸۱۰ میلیارد ریال با رویکرد توسعه‌ای مناطق محروم از آغاز به کار دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف در روستاهای بخش بیارجمند شاهرود هزینه شد.

وی افزود: ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار ویژه به منظور پوشش اینترنت و آنتن‌دهی تلفن همراه برای ۲۳ روستای بخش بیارجمند هزینه شد.

هاشمی با بیان اینکه افزون بر ۳۰۰‌ میلیارد ریال اعتبار به حوزه آب و فاضلاب این بخش اختصاص یافت، ابراز کرد: ۱۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی ۱۵ روستا، ۲۰ میلیارد ریال اعتبار در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری و ۷۳۰ میلیارد ریال اعتبار در حوزه بهسازی راه و روکش آسفالت از آغاز به کار دولت سیزدهم در راستای تقویت روستاهای بیارجمند شهرستان شاهرود هزینه شد.

وی با اشاره به اختصاص ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار در حوزه جهاد کشاورزی بیارجمند اظهار کرد: ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار در حوزه نوسازی،‌ توسعه و تجهیز مدارس، ۲۰ میلیارد ریال اعتبار در حوزه دامپزشکی و افزون بر ۶۰ میلیارد ریال اعتبار در حوزه محیط زیست این منطقه هزینه شده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه آمادگی پرداخت وام ارزان قیمت به منظور اشتغال‌زایی در روستاها برای جوانان وجود دارد، افزود: تکمیل و تجهیز پارک ملی توران و پاسگاه احمدآباد به منظور نگهداری از یوزپلنگ ایرانی از جمله اقدام‌های ویژه در بخش بیارجمند بود.

افتتاح مدرسه سه کلاسه روستای خانخودی بیارجمند

هاشمی از بهره‌برداری مدرسه مشارکتی سه کلاسه شهدای بانک رفاه کارگران روستای خانخودی خبر داد و گفت: این طرح آموزشی در زمینی به مساحت ۲هزار مترمربع و زیربنای ۲۰۱ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال با کمک سه میلیارد ریالی یکی از خیران این منطقه به بهره‌برداری رسید.

استاندار سمنان با یادآوری برگزاری ۲ نشست با آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور طی چند روز گذشته گفت: مباحث مربوط به شرکت ایران تایر، سیمان بیارجمند و شاهوار در این نشست مطرح و تصمیم‌های بسیار خوبی گرفته شد.

استاندار سمنان: افرادی که بر طبل تفرقه در استان می‌کوبند، بیمارند

تحقق ۶۰ درصد مصوبات سفر استاندار به شهرستان شاهرود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود هم در این آیین گفت: بیش از ۶۰ درصد مصوبات سفر استاندار سمنان به شهرستان شاهرود تا به امروز محقق شده است.

ابوطالب جلالی افزود: بسیاری از مطالبه‌ها و دغدغه‌های مردم نیز در این دیدارهای چهره به چهره با مدیران کل و ستادی رفع شده است.

وی با اشاره به اینکه از آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون ۳۰۰ سفر به روستاهای شهرستان شاهرود در راستای رفع مشکلات آنان انجام شده است، ابراز کرد: این سفرها به واقع یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی است.

فرماندار ویژه شاهرود با بیان اینکه مسئولان استان و شهرستان در جایگاه ملی برای رفع مشکلات مردم مطالبه‌گری می‌کنند، اظهار کرد: در حوزه منطقه‌ای مدیران باید پاسخگوی مطالبات و دغدغه‌های مردم باشند.

به گزارش ایرنا، در سفر یکروزه سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان به بخش بیارجمند، ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود، علی‌اصغر خانی نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام محمدرضا احمدی امام جمعه بیارجمند و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی وی را همراهی کردند.

شهرستان شاهرود با بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت شامل سه بخش مرکزی، بسطام و بیارجمند در شرق استان سمنان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha