نیروهای نظامی و انتظامی ایران در بین نیروهای مسلح دنیا کمترین آمار جرایم را دارند

تبریز - ایرنا - رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور گفت: نیروهای نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بین نیروهای مسلح دنیا، کمترین آمار جرایم را دارند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین «احمدرضا پورخاقان» روز چهارشنبه در دیدار با کارکنان دادگستری، ثبت اسناد و پزشکی قانونی سراب افزود: ابراز رضایت رهبر معظم انقلاب از عملکرد نیروهای مسلح و تاکید بر حفظ جایگاه و شان آن‌ها، موید این موضوع است.

وی اظهار کرد: نیروهای مسلح این مرز و بوم جان خود را در طبق اخلاص برای تامین امنیت قرار داده و به فرموده فرمانده معظم کل قوا نوامیس کشور هستند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور با اشاره به تاکیدات امیرالمومنین(ع) در خصوص اهمیت جایگاه قضاوت و نیروهای مسلح، گفت: در قوه قضائیه هیچ خط قرمزی برای اشخاص حقیقی و حقوقی وجود ندارد و به تمام جرایم قاطعانه و بدون اغماض رسیدگی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان، ادامه داد: در زمان کنونی جهاد تبیینی که بسیار مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، جهت جلوگیری از وقوع حادثه‌ای مانند واقعه تلخ عاشورا ضروری است.

وی با اشاره به جایگاه والای شهدا، یادآور شد: حضور مسوولان در جایگاه مسوولیت، یادآور این نکته است که اگر امروز ما در موقعیتی هستیم و به حسب ظاهر مسوولیتی به ما واگذار شده است باید حواسمان را جمع کنیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه خون بیش از ۲۵۰ هزار شهید، استوار شده است و اگر خدایی ناکرده انحرافی پیدا کنیم، مدیون خون شهدا هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان، افزود: عمل به وصیت شهدا که همان پیروی از ولایت فقیه است، باید در تمامی امور سرلوحه کارهایمان قرار گیرد.

نماینده رئیس قوه قضائیه در سفر به شهرستان سراب با امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی دیدار و از مجموعه تعطیل شده‌ آب گرم «بیوک سوی» اسب فروشان شهرستان سراب بازدید کرد.

در پی زلزله سال ۱۳۹۸ در منطقه اسب فروشان، مجموعه آب گرم بیوک سوی دچار تخریب شدید شد و پس از اختلاف در کاربری با محیط زیست، این مجموعه تعطیل و اکنون بلااستفاده و متروکه شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha