آلومینیوم برای کسب نتیجه مطلوب مقابل تراکتورسازی نیازمند حمایت هواداران است

اراک - ایرنا - سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: آلومینیوم برای کسب نتیجه مطلوب مقابل تراکتورسازی تبریز نیازمند حمایت جدی هواداران است.

سید مجتبی حسینی عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی تبریز افزود: امید است بتوان با حمایت تماشاگران نمایش خوبی مقابل تراکتور داشته باشیم.

وی بیان کرد: هواداران متعصب و با غیرت تیم فوتبال آلومینیوم در ۲ مسابقه خانگی این فصل حمایت بسیار خوبی از تیم داشتند که حضورشان در ورزشگاه منجر به کسب ۲ پیروزی شد و امید است با حضور دوباره آنها در مسابقه مقابل تراکتور، بتوان نتیجه خوبی کسب کرد.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک تاکید کرد: بازیکنان در حضور تماشاگران، روحیه بیشتری می‌گیرند و امید است فردا ( پنجشنبه) بازی خوبی به نمایش گذاشته شود.

حسینی عنوان کرد: با توجه به وقفه به وجود آمده در مسابقات، سعی کردیم بازیکنان را در بهترین شرایط بدنی حفظ کنیم و تلاش ما بر این بود تا همه بازیکنان در بهترین آمادگی به دیدار با تراکتور برسند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در ۲ هفته گذشته همه بازیکنان تیم بدون مشکل و آسیب‌دیدگی کارشان را در تمرینات با روحیه بالا انجام دادند و اکنون آماده دیدار مقابل تراکتور هستند.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک افزود: آلومینیوم اراک در فاصله هفته‌های دوم تا چهارم از نظر نتیجه‌گیری وضعیت خیلی خوبی داشت و به نظرم دوباره بازیکنان تیم این توانایی را دارند تا مجدد به شرایط مطلوب برگردند و دوباره هواداران را خوشحال کنند.

تیم آلومینیوم فردا ( پنجشنبه) در رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک به مصاف تیم تراکتورسازی تبریز می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha