۱۳ مهر ۱۴۰۲، ۷:۴۵
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85248119
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

الحوثی: رژه سرایا القدس سیلی به رژیم صهیونیستی و سازشکاران است

تهران- ایرنا- محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن چهارشنبه شب در واکنش به رژه نیروهای سرایا القدس وابسته به جنبش جهاد اسلامی در غزه گفت که این رژه سیلی به رژیم صهیونیستی و سازشکاران است.

به گزارش ایرنا از المسیره، محمد علی الحوثی افزود: رژه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به مناسبت سی و ششمین سالگرد تاسیس این جنبش را تبریک می‌گوئیم.

وی گفت: رژه سرایا قدس دستاورد مهمی است که نشان‌دهنده تعهد قوی به آرمان فلسطین و تعهد برای حفاظت از مردم فلسطین و دفاع از مسجد الاقصی است.

عضو شورای عالی سیاسی یمن اضافه کرد: اطمینان داریم که این دستاورد تنها آغاز آینده‌ای امیدوارکننده است که موفقیت‌ها و تحولات نظامی بیشتری را در پی خواهد داشت که معادله درگیری با دشمن صهیونیستی را تغییر خواهد داد.

الحوثی همچنین گفت: رژه سرایا القدس سیلی بر دهان رژیم صهیونیستی و هر سازشکاری است و پیروزی دیگری برای جنبش جهاد اسلامی علیه این رژیم است.

وی در پایان افزود: ما اطمینان داریم که همه گروه‌های مقاومت اسلامی در فلسطین و لبنان همیشه در حفاظت از ملت خود به همین منوال باقی خواهند ماند.

رژه بزرگ نظامی نیروهای سرایا القدس روز چهارشنبه به مناسبت سی و ششمین سالروز تأسیس این گروه مقاومت در نوار غزه برگزار شد.

نمایش تجهیزات نظامی از جمله خودروها، انواع سلاح و مهمات، موشک و پهپاد از بخش‌های این مراسم بود.

بر اساس گزارش رسانه‌ها، در مراسم این رژه موشک جدید «القاسم» به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین موشک‌های جدید و پیشرفته براق ۱۰، براق ۶۰ و براق ۸۵ به نمایش گذاشته شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha