۱۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۲۶
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85248246
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰۳ متخلف زیست محیطی در لرستان دستگیر شدند

۱۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۲۶
کد خبر: 85248246
۵۰۳ متخلف زیست محیطی در لرستان دستگیر شدند

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت:۴۷۷ پرونده تخلف زیست محیطی امسال در این استان تشکیل شد و ۵۰۳ نفر نیز دستگیر شدند.

" علی سالاروند" روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: از مجموع ۴۷۷ پرونده تخلف زیست محیطی تشکیل شده در استان تاکنون ۱۰۴ پرونده مختومه شده است و مابقی نیز در حال رسیدگی هستند.

وی اظهار داشت: میزان ضرر و زیان وارده به محیط زیست استان در این پرونده ها هشت میلیارد و ۴۵۸ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال است که تاکنون از این میزان ۲ میلیارد و ۵۲۰ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال وصول شده است.

وی با اشاره به برخی تخلفات ثبت شده در استان ادامه داد: ۵۱ مورد در حوزه آبزیان، هشت مورد پرندگان، ۱۶ مورد صید غیرمجاز پستانداران، ۳۲ مورد زنده گیری پرندگان و چهار مورد نگهداری و خرید و فروش و تاکسیدرمی حیات وحش گزارش شده است.

وی با بیان اینکه از مجموع پرونده های امسال ۲۰۰ پرونده در راستای آلاینده ها بوده است ادامه داد: در این راستا ۲۲۸ مورد آلودگی زیست محیطی در استان ثبت و ۲۹۵ اخطاریه زیست محیطی صادر شده است.

سالاروند عنوان کرد: همچنین در این راستا هشت قبضه سلاح غیرمجاز، ۵۳ قبضه سلاح مجاز، سه قبضه سلاح جنگی، ۸۶۶ ادوات صید و شکار از جمله تورماهیگیری، قلاب،لنسر، فشنگ ساچمه زنی، تیوپ، چرخ وچوب ماهیگیری، خشاب، چهارپاره و قطار کشف و ضبط شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha