هزینه ۶ هزار و ۴۵۰ میلیارد ریالی برای ۶ طرح عمرانی در تبریز

تبریز - ایرنا - معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: ۶ طرح عمرانی، ترافیکی، ورزشی و خدماتی این شهر با صرف ۶ هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال در حال اجرا و تکمیل است.

به گزارش ایرنا، «سامان احمدزاده» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این طرح ها شامل تقاطع های غیرهمسطح میدان معلم و قراملک، سالن های ورزشی چاوان و شمس، ساختمان بحران شهرداری تبریز و ساختمان پردیس رسانه رجایی‌شهر است.

وی با بیان اینکه برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها روزشمار نصب شده است، اظهار کرد: شهرداری تبریز در راستای نظم‌دهی و شفاف‌سازی امور و ارتقای اعتماد عمومی شهروندان به مدیریت شهری، اقدام به نصب روزشمار برای برخی از پروژه‌های کلانشهری کرده است.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: بر همین اساس روزشمار پروژه ترافیکی تقاطع های غیرهمسطح میدان معلم و قراملک با اعتبار چهار هزار میلیارد ریال در دست اجرا بوده و برای سوم خرداد سال ۱۴۰۳ تنظیم شده است.

احمدزاده، ادامه داد: روزشمار پروژه ساختمان بحران شهرداری تبریز نیز به عنوان مرکزی جامع برای پیشبرد امور در مواقع بحرانی و با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال برای ۳۱ خرداد سال ۱۴۰۳ تنظیم شده است.

وی یادآور شد: پروژه ساختمان پردیس رسانه رجایی‌شهر در راستای حمایت از اهالی فرهنگ و رسانه شهر با اعتبار اولیه یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال ۳۰ بهمن سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با اشاره به تکمیل ۲ سالن ورزشی چاوان و شمس تا پایان سال جاری، گفت: روزشمار تکمیل این پروژه ها نیز با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال برای ۳۰ بهمن سال جاری تنظیم شده است.

احمدزاده، افزود: تلاش می شود با تکیه بر توان تخصصی مجموعه‌های فنی و عمرانی شهرداری تبریز پروژه‌های مذکور تا موعد مقرر تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی اظهار کرد: روزشمار تکمیل دیگر پروژه‌های شهرداری تبریز در سال جاری نیز پس از تعیین تکلیف و تجهیز کارگاه از سوی پیمانکار، تعیین و نصب خواهد شد.

کلانشهر ۱.۸ میلیون نفری تبریز دارای ۱۰ منطقه شهرداری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha